  • 31. Data: 2012-02-06 14:50:23
    Temat: Re: Kolejny magnetyzero-wynalazek
    Od: to <t...@i...pl>

    begin kamil

    > Ale po co chcesz spuszczać olej, skoro prezes Castrola mówił że to
    > strata pieniędzy i wymysł lobbystów?

    Ament. Ja nigdy nie spuszczam, gdy zabraknie, to po prostu dolewam trochę
    oleju chujawskiego z pierwszego tłoczenia i jest git!

  • 32. Data: 2012-02-06 14:55:42
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 06/02/2012 11:47, Robert_J wrote:

    > A to jakaś różnica jest? ;-)))))

    No jest, szwagier założył raz magnetyzer odwrotnie niż szczałka
    pokazywała, to mu się całe paliwo cofało do baku i gubił przez wlew
    podczas jazdy.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 33. Data: 2012-02-06 15:07:02
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2012-02-06 14:46, to pisze:
    > begin kamil

    > A ja zmiażdżyłem pięć magnetyzerów MAXOR REFERENCJE w moździerzu,
    > zmieszałem z psim moczem i odżywką białkową i tak przygotowana miksturę
    > wlałem do baku. Efekt?! Silnik ciszej pracuje, lepiej wkręca się na
    > obroty i ma wyraźnie więcej niutuw! Polecam wszystkim!

    Takie uporządkowanie elektronów powinno mieć kosmiczny wpływ na jakoś
    dźwięku systemu audio. To jest lepsze niż dobra sieciówka, bas powinien
    być bardziej kulturalny a scena tak szeroka, że muzyków stojących na
    krawędziach prawie nie powinno być słychać.

    A.

  • 34. Data: 2012-02-06 15:10:28
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Arek

> [...]
    > być bardziej kulturalny a scena tak szeroka, że muzyków stojących na
    > krawędziach prawie nie powinno być słychać.

    Mówisz? Ale lepiej wlać miksturę do wzmacniacza czy nasączyć nią membrany
    głośników?

  • 35. Data: 2012-02-06 15:14:25
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 06-02-2012 14:48, kamil pisze:

    > Ale po co chcesz spuszczać olej, skoro prezes Castrola mówił że to
    > strata pieniędzy i wymysł lobbystów?

    Chciałem pożyczyć sąsiadowi, bo mu wyciekł a nie miał kasy na zakup!

    --
    pozdr. Rzędzimir

  • 36. Data: 2012-02-06 15:36:20
    Od: "Robert_J" <d...@g...pl>

    Użytkownik "to" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
    > begin Robert_J

    > A nie?

    Żartujesz czy tym razem piszesz poważnie? ;-)
    Bo jak poważnie to zwątpię w Twoje poczucie humoru ;-)

  • 37. Data: 2012-02-06 15:38:37
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Robert_J

    > Żartujesz czy tym razem piszesz poważnie? ;-) Bo jak poważnie to zwątpię
    > w Twoje poczucie humoru ;-)

    W 100% poważnie. Słyszałeś kiedyś o przemienności procentowania?

  • 38. Data: 2012-02-06 15:41:35
    Od: kamil <k...@s...com>

    > A to jakaś różnica jest? ;-)))))

    No jak nie ma jak jest. Jak kartofle na targ merolem wiozę to też duże
    worki zawsze najsampszód wkładam.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 39. Data: 2012-02-06 17:07:08
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl>

    W dniu 2012-02-06 15:38, to pisze:
    > begin Robert_J

    > W 100% poważnie. Słyszałeś kiedyś o przemienności procentowania?

    Zalezy o jakich % mowimy. Generalnie lepiej nie mieszac ;)

    Hahaha, mam nadzieje, ze Wy caly czas to jednak z ironia w tle mowicie,
    zwlaszcza o tej przemiennosci procentowanie :)

    --
    venioo -> GG:198909
    Sprzedam AUDI 100 C4 '91 AAR 2.3 LPG

  • 40. Data: 2012-02-06 17:27:50
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "to" napisał w wiadomości
    begin Robert_J

    >W 100% poważnie. Słyszałeś kiedyś o przemienności procentowania?

    Slyszec nie slyszalem, co nie znaczy ze tego nie ma.
    Najlpiej jak przeliczyc na przykladzie :-)

    Bo dodawanie i mnozenie przemienne jest. (Tzn zwyklych liczb, bo
    innych danych to niekoniecznie).

    J.