  • Data: 2010-06-24 23:02:35
    Temat: Re: Kolejny klasyk na podwórku :) Audi B3 1.6TD + IC
    Od: DoQ <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Artur Maśląg pisze:

    > Niech sobie robią, ich problem. W końcu nie każdy musi być jakoś mądry,
    > co nie znaczy, że to co zrobił nie może być zwyczajnie głupie dla
    > znakomitej większości ludzi. I nie chodzi tutaj o rozwiązania
    > niepraktyczne, tylko o zwyczajnie kretyńskie. Tzw. brak smaku, czy

    Po sasiedzku parkuje E46, w zeszlym roku byla jeszcze "german tjunink".
    Z miesiaca na miesiac obserowalem degradacje felg (rantow) - chyba
    domyslasz sie jak estetyczna byla ich prezencja? ;) W tym roku jezdzi
    juz na fabrycznych 16" - widac wydoroslal ;)
    Podobnie bawia mnie starsze kompakty z zamontowanymi 17"+ felgami, gdzie
    mikroskopijne tarczki hamulcowe niemal giną w "piaście" felgi ;)

    Pozdrawiam
    Pawel