  • 61. Data: 2011-10-17 18:12:12
    Temat: Re: Kolejny inteligencik w TIRze
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello CeSaR,

    > Jestem nad wyraz spokojny i opamietany. Po kiego rzyba wiec piszesz o tym,
    > ze na zdjeciu nie widac znaku, fosy, donicy i czegos tam innego?

    Bo ich tam nie ma. Nie ma nawet najbanalniejszych słupków.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 62. Data: 2011-10-17 18:14:52
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 17/10/2011 17:12, RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Bo ich tam nie ma. Nie ma nawet najbanalniejszych słupków.

    CeSaR to kolejny nieżyciowy idealista, który zostawi rower na środku
    trawnika pod blokiem, a rano będzie krzyczał że jakiś idiota mu go ukradł.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 63. Data: 2011-10-17 18:21:59
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > Bo ich tam nie ma. Nie ma nawet najbanalniejszych słupków.

    A po co maja byc? Juz faktycznie wszedzie mamy sie okopac, ogrodzic,
    oflagowac i oslupkowac?
    Bo debil-kierowca jak nie ma slupka to musi wjechac? Bo w sądzie powie ze
    wjechal bo slupka nie bylo? I adwokat go bedzie bronil?
    Takie zaslepki dla dzieci do gniazdek 230V tez masz pozakladane w domu? A
    jak nie masz to pchasz tam paluchy? U Donalda to dla ciebie na kubku pisza
    zeby uwazac bo goraca kawa jest goraca?
    A jak poustawiaja te slupki to z jakim odstepem? Na TIR-a? Czy na beemke
    trojke zeby driftu nie cwiczyc? A moze na motor? Bo tam plyty takie a'la
    granit leza - pewnie by sie fajnie upalalo gume.

  • 64. Data: 2011-10-17 18:28:39
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > CeSaR to kolejny nieżyciowy idealista, który zostawi rower na środku
    > trawnika pod blokiem, a rano będzie krzyczał że jakiś idiota mu go ukradł.

    Moze i tak. Moze dla tego, ze widzial ze nie wszedzie na swiecie jest tak,
    ze wychodzac z domu sprawdza sie zamkniecie wszystkich 34 zamkow, blokad
    sztab i zapadni...

    A poza tym przyklad nie do konca trafiony. Zlodziejstwo to zlodziejstwo a
    bezmyslne i wrecz z premedytacja nie szanowanie i niszczenie jakiejs
    wspolnej wartosci to troche inne rodzaje prostactwa i dziadostwa.
    Mam rownac w dol?

  • 65. Data: 2011-10-17 18:37:29
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 17-10-2011 18:14, kamil pisze:

    > CeSaR to kolejny nieżyciowy idealista, który zostawi rower na środku
    > trawnika pod blokiem, a rano będzie krzyczał że jakiś idiota mu go ukradł.

    A jaki to ma związek z tematem?
    Jak pozostawisz samochód na zakazie parkowania i dostaniesz za to
    mandat, to będziesz się odwoływał z racji braku doniczki czy innego
    słupka? Dopiero co pisałeś w innym wątku, że bierzesz takie tematy na
    klatę - to jak to w końcu z tobą jest?

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 66. Data: 2011-10-17 18:39:49
    Od: Damian Skrycki <d...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-10-17 16:33, DoQ pisze:
    > No mówiłem, pięciometrową fosę zrobić. Zakaz ruchu jest, ale miasto
    > rażąco zaniedbało. Ot Polska.
    >
    > Pozdrawiam
    > Paweł
    Paweł zakaz zakazem, ale zawsze można wjechać za taki zakaz legalnie np.
    na podstawie jednorazowego zezwolenia zarządcy drogi na przejazd.
    Jak napisał Roman kierowca zestawu mógł nie wiedzieć że nie cały plac
    jest wykonany z płyt chodnikowych, które wytrzymają powolne zawracanie
    na dużej powierzchni.

  • 67. Data: 2011-10-17 18:49:09
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 17-10-2011 18:39, Damian Skrycki pisze:

> [...]
    > Jak napisał Roman kierowca zestawu mógł nie wiedzieć że nie cały plac
    > jest wykonany z płyt chodnikowych, które wytrzymają powolne zawracanie

    Ale tam nie ma żadnego uzasadnienia żeby wjeżdżać na ten plac!

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 68. Data: 2011-10-17 18:52:56
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Damian Skrycki

> [...]
    > napisał Roman kierowca zestawu mógł nie wiedzieć że nie cały plac jest
    > wykonany z płyt chodnikowych, które wytrzymają powolne zawracanie na

    A skąd wiedział, że jakakolwiek część placu wytrzyma?

  • 69. Data: 2011-10-17 18:55:20
    Od: to <t...@x...abc>

    begin DoQ

    > Od razu betonową ścianę postawić, bo przecież kierowca ciągnika z
    > naczepą może nie zauważyć, że jest w centrum małego miasteczka i jeździ
    > po fontannie.

    A co, gdyby pod fontanną były nasze matki? Betonowa ściana mogłaby je
    uratować!

  • 70. Data: 2011-10-17 18:58:27
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello CeSaR,

    > A po co maja byc? Juz faktycznie wszedzie mamy sie okopac, ogrodzic,
    > oflagowac i oslupkowac?

    Zostawiasz otwarty samochód?

    > Bo debil-kierowca jak nie ma slupka to musi wjechac? Bo w sądzie powie ze
    > wjechal bo slupka nie bylo? I adwokat go bedzie bronil?

    Nie jest ważne, czy go ktoś będzie bronił, bo go nie obroni. Tylko
    problem jest taki, że facet się do końca życia nie wypłaci a na
    wypłate z OC tylko bardzo durny ubezpieczyciel by się zgodził.

    Miasto "zaoszczędziło" na słupkach, to teraz albo zapłaci za remont
    fontanny albo ją zdemontuje.

    [...]

    --
    Best regards,