  • 71. Data: 2011-10-17 19:01:41
    Temat: Re: Kolejny inteligencik w TIRze
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 17-10-2011 18:55, to pisze:
    > A co, gdyby pod fontanną były nasze matki? Betonowa ściana mogłaby je
    > uratować!

    W tej fontannie i po placu zawsze biega dużo dzieci, aż się boje
    pomyśleć co by było gdyby tam było nagle przedszkole ;)) Będę postulował
    za betonowym murem!

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 72. Data: 2011-10-17 19:05:09
    Od: Damian Skrycki <d...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-10-17 18:49, DoQ pisze:

    > Ale tam nie ma żadnego uzasadnienia żeby wjeżdżać na ten plac!
    >
    > Pozdrawiam
    > Paweł
    Łatwiej jest zawrócić na placu niż cofać na jednokierunkowej zestawem
    zwłaszcza jak są zaparkowane samochodu wzdłuż niej, jak się przejechało
    punkt dostawy.

  • 73. Data: 2011-10-17 19:07:52
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 17-10-2011 19:05, Damian Skrycki pisze:

    > Łatwiej jest zawrócić na placu niż cofać na jednokierunkowej zestawem
    > zwłaszcza jak są zaparkowane samochodu wzdłuż niej, jak się przejechało
    > punkt dostawy.

    Ale po co miał zawracać, skoro wzdłuż placu biegnie ulica
    jednokierunkowa? Przecież pojechał dalej prosto, bo inaczej się nie
    dało. Co on tam robił?

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 74. Data: 2011-10-17 19:15:52
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > Zostawiasz otwarty samochód?

    Czasami tak. A jakie to ma znaczenie? Nawet jesli go zostawie otwartego to
    jakie to daje prawo komukolwiek innemu do używania go?
    Czy sadzisz ze zlodzieja przed kradzieza powstrzymaja zamki?

    > Nie jest ważne, czy go ktoś będzie bronił, bo go nie obroni. Tylko
    > problem jest taki, że facet się do końca życia nie wypłaci a na
    > wypłate z OC tylko bardzo durny ubezpieczyciel by się zgodził.

    Wypłaci sie. Jesli mu udowodnisz ze szkoda powstala z powodu jego
    bezmyslnosci - niech zapierdala do donca zycia na odbudowe tego placu. A tu
    mu udowodnisz z palcem - jest nagranie.

  • 75. Data: 2011-10-17 19:29:03
    Temat: Odp: Kolejny inteligencik w TIRze, a PoRD.
    Od: "Jatam34c" <y...@u...pl>

    Użytkownik "kamil" <k...@s...com> napisał w wiadomości

    > Geniusz to zaprojektował - ani krawężnika, ani słupków, ani tabliczki.

    Bardzo wątpię czy ten kierowca zastosował się do PoRD
    Art. 64.
    1. Ruch pojazdu lub zespołu pojazdów, którego naciski osi wraz z ładunkiem
    lub bez ładunku są większe od dopuszczalnych, przewidzianych dla danej
    drogi w przepisach o drogach publicznych, albo którego wymiary lub masa
    wraz z ładunkiem lub bez niego są większe od dopuszczalnych, przewidzianych
    w przepisach niniejszej ustawy, jest dozwolony tylko pod warunkiem uzyskania
    zezwolenia.

  • 76. Data: 2011-10-17 19:34:39
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 17 Oct 2011 17:45:35 +0200, RoMan Mandziejewicz

    > Ale nie ma również usprawiedliwienia dla władz miasta,
    > bo nie zrobiły NIC, żeby fizycznie utrudnić wjazd na plac.

    OMG, napisz jeszcze, że brakuje ci tam wojska z czołgami broniącymi dostęp
    do placu.

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player

  • 77. Data: 2011-10-17 19:38:37
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 17 Oct 2011 19:01:41 +0200, DoQ

    > Będę postulował za betonowym murem!

    Czołg! Postuluj o czołg na placu!
    ;P

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player

  • 78. Data: 2011-10-17 19:59:40
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello CeSaR,

    > Czasami tak. A jakie to ma znaczenie? Nawet jesli go zostawie otwartego to
    > jakie to daje prawo komukolwiek innemu do używania go?
    > Czy sadzisz ze zlodzieja przed kradzieza powstrzymaja zamki?

    Skoro nie, to po co zamykasz?

    > Wypłaci sie.

    Raczej nie.

    > Jesli mu udowodnisz ze szkoda powstala z powodu jego
    > bezmyslnosci - niech zapierdala do donca zycia na odbudowe tego placu.

    Braknie. Odsetki go zjedzą z koścmi.

    > A tu mu udowodnisz z palcem - jest nagranie.

    Ależ ja nie twierdzę, że nie udowodnisz.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 79. Data: 2011-10-17 20:00:42
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Myjk,

    > OMG, napisz jeszcze, że brakuje ci tam wojska z czołgami broniącymi dostęp
    > do placu.

    Następny z czarno-białym rozumieniem. Samochód zostawiasz otwarty? Czy
    też może pilnuje go wojsko z czołgami?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 80. Data: 2011-10-17 20:03:51
    Od: Damian Skrycki <d...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-10-17 18:52, to pisze:
    > begin Damian Skrycki

    > A skąd wiedział, że jakakolwiek część placu wytrzyma?

    Wiesz popatrz na jakąkolwiek budowę placu o takich wymiarach używa się
    koparko-ładowarek które jeżdżą po nim. Nie uwierzę że robotnicy
    przenosili ręcznie te płytki z asfaltu na miejsce gdzie były układane.
    Koparko ładowarka waży ~ 10 ton to daje ok ~ 5 ton na oś. Pusty zestaw
    ciągnik + naczepa to od 4 do 6 osi.