  • 51. Data: 2011-10-17 17:28:28
    Temat: Re: Kolejny inteligencik w TIRze
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    > Natomiast rażącym zaniedbaniem ze strony miasta było
    > to, że się tam wjechać TIRem dało.

    Nie, no bez jaj... Co jeszcze mieli zrobić? Bramki? Szlabany? Fosę?
    Szykany? Tam jest przecież zakaz tonażowy - to może wagę z automatycznym
    murem wjeżdżającym na jezdnię, jak na granicy NRD/RFN?

    > A TIRman, który naruszył - być może
    > przez nieuwagę - jeden przepis i w ogóle wjechał w te rejony szukał
    > zapewne miejsca do zawrócenia i wydostania się z centrum. I znalazł -
    > kawał placu.

    Którego środek okazał się być fontanną niewytrzymującą więcej, jak 3,5
    tony. Jak wjechał i się zorientował, że go nie powinno tam być, to
    powinien potrójnie uważać. A jak się nie zorientował, to czas do okulisty.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 52. Data: 2011-10-17 17:35:33
    Od: to <t...@x...abc>

    begin DoQ

    > Jak dalej będzie się zrywał z wykładów żeby pokręcić kółka po fontannie,
    > to raczej nieprędko do tego dojdzie ;)

    Dobra, nie śmiejmy się z niego, pewnie spieszył się, bo w domu czekało na
    niego wymię, a zagapił się, bo roztrząsał ważkie kwestie filozoficzne.

  • 53. Data: 2011-10-17 17:40:56
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello DoQ,

    > No mówiłem, pięciometrową fosę zrobić. Zakaz ruchu jest, ale miasto
    > rażąco zaniedbało. Ot Polska.

    Jak nawalona blondynka, która sama idzie nocą przez park - bez majtek,
    w mini takim, że to widać, śpiewając "jestem pijana". A potem
    pretensje, że ja ktoś w tym parku wydymał i się nawet nie przedstawił.

    Ja naprawdę widze istotną różnicę pomiędzy absolutnie niczym a
    pieciometrową fosą. I widzę ile rozwiazań pomiędzy można zastosować.
    Ale - to już nie pierwszy raz - Ty wszystko widzisz czarno-biało.
    Albo nic albo co najmniej fosa. Zero wyobraźni pomiędzy.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 54. Data: 2011-10-17 17:43:36
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello CeSaR,

    > Nie tne cytatów za mocno.
    > Jeszcze jeden Twój cytat:
    > "Wskaż mi na tym zdjęciu, co mu ma przeszkodzić we wjeździe na plac. Bo
    > ja tam niczego takiego nie widzę."
    > Moja odpowiedz: bez wzgledu na to, co tam w okolicy na znakach wladza
    > samorzadowa i inna sobie poustawiala, zdrowy rozsadek powinien przeszkodzic
    > we wjezdzie na plac. I wszystko.

    Zdrowy rozsądek u każdego TIRmana? Chyba sobie jaja robisz.

    Zdrowy rozsądek i przepisy prawa zakazują sprzedaży - czy sklepy
    jubilerskie powyjmowały pancerne szyby z witryn i zlikwidowały
    zabezpieczenia?

    > Nie wiem czemu ale ja po pierwszyc kadrach filmu nawet przez chwile sie nie
    > zastanawialem, czy tam jest zakaz wjazdu czy nie ma - po prostu nie
    > wyobrazam sobie TIR-a na tym placu. I tyle. Znaki mi do tego nie są
    > potrzebne.

    Jasssne. Pancerne szyby u jubilera też nie. Przecież zdrowy rozsądek
    mówi, że kraść nie należy.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 55. Data: 2011-10-17 17:45:35
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello CeSaR,

    [...]

    > Proszę.... I robił to na środku placu który, jak z filmu widać, można
    > objechać? No plizzzz, bo sam się przed soba wstycze ze szukam jakichs
    > usprawiedliwien dla debilnych zachowań.....

    Facet - OPAMIĘTAJ SIĘ! Ja niczego nie usprawiedliwiam. Oczywiste jest,
    że kierowca to debil. Ale nie ma również usprawiedliwienia dla władz
    miasta, bo nie zrobiły NIC, żeby fizycznie utrudnić wjazd na plac.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 56. Data: 2011-10-17 17:46:17
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello DoQ,

    > Najśmieszniejsze jest to, że Puławska/Kościuszki jest jednokierunkowa.
    > Tak że gościu zrobił sobie pętelkę po fontannie i pojechał dalej w tym
    > samym kierunku. Ponadto przed placem jest znak zakazu wjazdu, za placem
    > zakazu ruchu - wzdłuż obowiązuje zakaz zatrzymywania.

    To co na zdjęciu, do którego link dałem robią tam parkujące samochody?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 57. Data: 2011-10-17 17:47:39
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello RoMan,

    [...]

    > Zdrowy rozsądek u każdego TIRmana? Chyba sobie jaja robisz.
    > Zdrowy rozsądek i przepisy prawa zakazują sprzedaży - czy sklepy

    "kradzieży" oczywiście.

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 58. Data: 2011-10-17 17:50:16
    Od: DoQ <p...@g...com>

    > To co na zdjęciu, do którego link dałem robią tam parkujące samochody?

    Zdjęcie jest już dawno nieaktualne. Tak było tuż przed oddaniem
    wyremontowanego placu.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 59. Data: 2011-10-17 17:54:22
    Od: DoQ <p...@g...com>

    > Jak nawalona blondynka, która sama idzie nocą przez park - bez majtek,
    > w mini takim, że to widać, śpiewając "jestem pijana". A potem
    > pretensje, że ja ktoś w tym parku wydymał i się nawet nie przedstawił.

    No faktycznie, fontanna aż się prosi żeby nielegalnie pojeździć po niej
    ciągnikiem z naczepą ;)

> [...]
    > Ale - to już nie pierwszy raz - Ty wszystko widzisz czarno-biało.
    > Albo nic albo co najmniej fosa. Zero wyobraźni pomiędzy.

    Ale na tym polega istota tego miejsca.
    Jezdnia w tym miejscu została wybrukowana, prędkość ograniczona do
    30kmh, zakaz wjazdu dla samochodów ciężarowych - miał to być taki
    swobodny deptak, atrakcja - kapujesz?

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 60. Data: 2011-10-17 18:00:04
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > Facet - OPAMIĘTAJ SIĘ! Ja niczego nie usprawiedliwiam. Oczywiste jest,
    > że kierowca to debil. Ale nie ma również usprawiedliwienia dla władz
    > miasta, bo nie zrobiły NIC, żeby fizycznie utrudnić wjazd na plac.

    Jestem nad wyraz spokojny i opamietany. Po kiego rzyba wiec piszesz o tym,
    ze na zdjeciu nie widac znaku, fosy, donicy i czegos tam innego?