  • 41. Data: 2011-10-17 16:25:14
    Temat: Re: Kolejny inteligencik w TIRze
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > "Przecież wszyscy wiedzą, że ja tu mieszkam i tu będe skręcał"

    Jak zobaczysz TIR'a zawracajacego na rynku w Zamosciu albo innym Wrocławiu
    to też będzie to dla Ciebie normalny widok?

  • 42. Data: 2011-10-17 16:26:17
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > Co film wyjaśnia w tej kwestii?

    Pytam, czy widziałeś ten film?

  • 43. Data: 2011-10-17 16:26:24
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello DoQ,

    > A że słupki, a że fontanna źle oznaczona, a że krawężników nie ma...
    > Ciężko jest czasem przyjąć coś do wiadomości, bez drążenia dziury w
    > całym prawda?

    Czyli Ty uważasz, że wszystko jest OK z oznaczeniem tego placu i samej
    fontanny?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 44. Data: 2011-10-17 16:28:28
    Od: DoQ <p...@g...com>

    > Czyli Ty uważasz, że wszystko jest OK z oznaczeniem tego placu i samej
    > fontanny?

    W tym miejscu? Oczywiście.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 45. Data: 2011-10-17 16:32:04
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello CeSaR,

    > Jak zobaczysz TIR'a zawracajacego na rynku w Zamosciu albo innym Wrocławiu
    > to też będzie to dla Ciebie normalny widok?

    Widziałem TIRy zawracające w tak dziwnych miejscach, że szczęka
    opadała. To, że TIR dla zawrotki wjeżdża na nieograniczony niczym
    pusty plac wcale mnie nie dziwi.

    Żeby nie było nieporozumień - jest oczywiste, że tam nie wolno było
    wjechać TIRowi. Natomiast rażącym zaniedbaniem ze strony miasta było
    to, że się tam wjechać TIRem dało. A TIRman, który naruszył - być może
    przez nieuwagę - jeden przepis i w ogóle wjechał w te rejony szukał
    zapewne miejsca do zawrócenia i wydostania się z centrum. I znalazł -
    kawał placu.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 46. Data: 2011-10-17 16:32:52
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello CeSaR,

    > Pytam, czy widziałeś ten film?

    Tniesz cytaty za mocno - widziałem film umieszczony na stronie. Nie
    wyjaśnia nic w sprawie lżejszych pojazdów.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 47. Data: 2011-10-17 16:33:26
    Od: DoQ <p...@g...com>

    > Żeby nie było nieporozumień - jest oczywiste, że tam nie wolno było
    > wjechać TIRowi. Natomiast rażącym zaniedbaniem ze strony miasta było
    > to, że się tam wjechać TIRem dało. A TIRman, który naruszył - być może

    No mówiłem, pięciometrową fosę zrobić. Zakaz ruchu jest, ale miasto
    rażąco zaniedbało. Ot Polska.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 48. Data: 2011-10-17 16:43:12
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > Tniesz cytaty za mocno - widziałem film umieszczony na stronie. Nie
    > wyjaśnia nic w sprawie lżejszych pojazdów.

    Nie tne cytatów za mocno.
    Jeszcze jeden Twój cytat:
    "Wskaż mi na tym zdjęciu, co mu ma przeszkodzić we wjeździe na plac. Bo
    ja tam niczego takiego nie widzę."
    Moja odpowiedz: bez wzgledu na to, co tam w okolicy na znakach wladza
    samorzadowa i inna sobie poustawiala, zdrowy rozsadek powinien przeszkodzic
    we wjezdzie na plac. I wszystko.
    Nie wiem czemu ale ja po pierwszyc kadrach filmu nawet przez chwile sie nie
    zastanawialem, czy tam jest zakaz wjazdu czy nie ma - po prostu nie
    wyobrazam sobie TIR-a na tym placu. I tyle. Znaki mi do tego nie są
    potrzebne.

  • 49. Data: 2011-10-17 16:47:22
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > Widziałem TIRy zawracające w tak dziwnych miejscach, że szczęka
    > opadała. To, że TIR dla zawrotki wjeżdża na nieograniczony niczym
    > pusty plac wcale mnie nie dziwi.

    Roman, proszę, oszczędź mi tego. To że jakiś dzieciak w wieku lat 16 pisze
    tu bzdury - OK, młody, głupi, w doopie był, goowno widział.
    Ale są granice kokieterii....

> [...]
    > przez nieuwagę - jeden przepis i w ogóle wjechał w te rejony szukał
    > zapewne miejsca do zawrócenia i wydostania się z centrum. I znalazł -

    Proszę.... I robił to na środku placu który, jak z filmu widać, można
    objechać? No plizzzz, bo sam się przed soba wstycze ze szukam jakichs
    usprawiedliwien dla debilnych zachowań.....

  • 50. Data: 2011-10-17 16:56:51
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 17-10-2011 16:47, CeSaR pisze:

    > Prosz?.... I robi? to na ?rodku placu kt?ry, jak z filmu wida?, mo?na
    > objecha?? No plizzzz, bo sam si? przed soba wstycze ze szukam jakichs
    > usprawiedliwien dla debilnych zachowa?.....

    Najśmieszniejsze jest to, że Puławska/Kościuszki jest jednokierunkowa.
    Tak że gościu zrobił sobie pętelkę po fontannie i pojechał dalej w tym
    samym kierunku. Ponadto przed placem jest znak zakazu wjazdu, za placem
    zakazu ruchu - wzdłuż obowiązuje zakaz zatrzymywania.

    Pozdrawiam
    Paweł