  • 31. Data: 2011-10-17 15:33:43
    Temat: Re: Kolejny inteligencik w TIRze
    Od: DoQ <p...@g...com>

    > TERAZ Paweł był łaskaw napisać, że tam są znaki. Ale najpierw musiał,
    > kwa nać!, potrollować w wątku na pierdziesiąt postów.

    I o to chodziło. Teraz widać, kto trolluje i wymyśla porąbane
    rozwiązania w stylu barierek czy słupków.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 32. Data: 2011-10-17 15:34:26
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 17-10-2011 15:30, AZ pisze:

    > Lubie to!

    Tylko nie zapomnij wytrzeć buzi.

  • 33. Data: 2011-10-17 15:37:30
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > TERAZ Paweł był łaskaw napisać, że tam są znaki. Ale najpierw musiał,
    > kwa nać!, potrollować w wątku na pierdziesiąt postów.

    Moze przypuszczal, ze ktos sam z siebie sie domysli ze teren z fontannami to
    moze byc cos, gdzie niekoniecznie nie tylko tiry z naczepa ale i zwykla
    ciezarowki nie powinny na co dzien sobie jezdzic?

  • 34. Data: 2011-10-17 15:38:52
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 17-10-2011 15:37, CeSaR pisze:
    > Moze przypuszczal, ze ktos sam z siebie sie domysli ze teren z fontannami to
    > moze byc cos, gdzie niekoniecznie nie tylko tiry z naczepa ale i zwykla
    > ciezarowki nie powinny na co dzien sobie jezdzic?

    Otóż to. Sugerowałem to wielokrotnie nawet...
    Żeby rozwiać kolejne wątpliwości słupkowców:
    http://imageshack.us/photo/my-images/580/zakaz.jpg/

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 35. Data: 2011-10-17 16:05:11
    Od: "DJ" <d...@p...onet.pl>

    > I jest.

    Czyli co? Ponizej 3,5 tony mozna sobie jezdzic po tej fontannie? Bo jak jest
    wylaczona to mozna tego nie zauwazyc lub uznac, ze sa to np. lampy, ktore sa
    przewidziane na odpowiednie obciazenie. Bo skoro nie ma tam innych znakow i
    mozna po tym placu jezdzic to z niczego nie wynika, ze tylko do tej
    fontanny, ktora nie jest w zaden sposob oddzielona od reszty placu.

    Pozdrawiam

    DJ

  • 36. Data: 2011-10-17 16:09:13
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 17-10-2011 16:05, DJ pisze:

> [...]
    > mozna po tym placu jezdzic to z niczego nie wynika, ze tylko do tej
    > fontanny, ktora nie jest w zaden sposob oddzielona od reszty placu.

    Nie wiem, spróbuj.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 37. Data: 2011-10-17 16:10:54
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > Czyli co? Ponizej 3,5 tony mozna sobie jezdzic po tej fontannie?

    A ty widziales ten film?

  • 38. Data: 2011-10-17 16:19:15
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello DoQ,

    > Otóż to. Sugerowałem to wielokrotnie nawet...
    > Żeby rozwiać kolejne wątpliwości słupkowców:
    > http://imageshack.us/photo/my-images/580/zakaz.jpg/

    "Przecież wszyscy wiedzą, że ja tu mieszkam i tu będe skręcał"

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 39. Data: 2011-10-17 16:22:23
    Od: DoQ <p...@g...com>

    > "Przecież wszyscy wiedzą, że ja tu mieszkam i tu będe skręcał"

    A że słupki, a że fontanna źle oznaczona, a że krawężników nie ma...
    Ciężko jest czasem przyjąć coś do wiadomości, bez drążenia dziury w
    całym prawda?

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 40. Data: 2011-10-17 16:24:00