  • Data: 2012-11-05 13:09:06
    Temat: Re: Kolejny idiotyczny PO-mysł.
    Od: Pawel O'Pajak <o...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Powitanko,

    > Jakimi durnymi? Ponieważ Tobie się nie podobają, nie pasują?

    Droga hamowania samochodu z 50 km/h to cirka ebout ze 20 m. Droga
    hamowania pieszego z 6 km/h to nie wiem ile, metr?
    Niektorzy uwazaja, ze prawa stanowione maja pierwszenstwo nad prawami
    fizyki. Niestety prawa fizyki maja w dupie inne prawa i zawsze
    bezwzglednie stawiaja na swoim. Wielu zginelo probojac sie im
    przeciwstawic. Prarafrazujac pewnego polityka, trzeba byc facetem bez
    prawa jazdy, by nie przewidziec, ze:
    1. Bedzie od cholery stluczek i wypadkow: Jedziesz, zatrzymujesz sie bo
    telepatycznie zgadles, ze ktos chce przejsc, ten za Toba tez sie
    zatrzymuje... w Twoim bagazniku. Twoj samochod uderza w pieszego.
    Na nagrobku pieszego mozesz napisac: "ten z tylu nie zachowal odstepu".
    2. A Wysoki Sadzie ten zamiar przejscia to powinno sie oglaszac w
    prasie, nosic tabliczke "mam zamiar przejsc/mam w dupie te pasy - nie
    przechodze", czy jakos inaczej?.
    3. Wysoki Sadzie, poszkodowany stal przy tych pasach jak jechalem do
    roboty, jak wracalem, to akurat wtedy wszedl, nie przypuszczalem, ze ma
    zamiar wejsc.
    Wysoki Sadzie oskarzony zle interpretuje sytuacje, zamyslilem sie,
    spodobalo mi sie, wiec zamyslilem sie jeszcze raz, no a potem wszedlem.
    4. #19: - Mobilki, to zatwardzenie to dlugie jest?
    - Bedzie ze 2 km, kolego.
    - A co sie stalo, ze tak stoi wszystko.
    - No stoi sobie facet przy pasach, mowili, ze godzine juz tak sobie stoi.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa