  • Data: 2012-11-05 12:48:57
    Temat: Re: Kolejny idiotyczny PO-mysł.
    Od: "neelix" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Krzysztof 45" <"mekar[wytnijto]"@vp.pl> napisał w wiadomości
    news:k76of7$rpq$1@news.vectranet.pl...
    > Chamstwo było, jest i będzie.

    I poziom wcale nie spada.

    > Prawa, czy przepisów?
    > Bo gdy chodzi o przepisy, to nie idzie normalnie jeździć by ich nie łamać.

    A przepisy RD to nie prawo?

    > Bo takie mamy przepisy.

    Przepisy obowiązują tylko L-ki?

    > Na pewno mniej jak L-ka.

    To eLek jest więcej niż pieszych pakujących się na przejście?

    > Jak to jeden z kolegów powiedział, wystarczy nauczyć się korzystania z
    > przejścia dla pieszych i nie będzie problemu. Tak jak w cywilizowanych
    > krajach.
    > Polecam odwiedzić jeden z nich i przekonasz się że to świetnie
    > funkcjonuje.
    > U nas mało tego że zapierd....ją po pasach jak piesi stoją, kilkanaście
    > cm. od nich, to jeszcze często na czerwonym gdy jest sygnalizacja. Nie
    > przeraża Ciebie taki widok?

    Mnie już niewiele dziwi, ale ludzka głupota bywa przerażająca. Zaczyna się
    od takich właśnie PO-mysłów. Potem jest olewanie przepisów(patrz zielona
    strzałka) i przeginanie. Im głupszy polityk tym więcej głupich zmian podczas
    jego "kariery".

    neelix