-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!goblin1!goblin.stu.neva.ru!news.astraweb.com!border5.a.newsrouter.astr
aweb.com!xlned.com!feeder1.xlned.com!npeer.de.kpn-eurorings.net!npeer-ng0.de.kp
n-eurorings.net!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02
.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Sun, 04 Nov 2012 22:03:13 +0100
From: Artur Maśląg <f...@p...com>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:16.0) Gecko/20121026
Thunderbird/16.0.2
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Kolejny idiotyczny PO-mysł.
References: <50968afd$0$26703$65785112@news.neostrada.pl>
<k76a10$1gh$1@usenet.news.interia.pl> <k76btc$rg4$1@node1.news.atman.pl>
<k76c2v$4po$1@node2.news.atman.pl> <k76cpg$sfg$1@node1.news.atman.pl>
<k76efl$u90$1@node1.news.atman.pl>
<6...@p...pl.invalid>
<k76g1u$8qo$1@node2.news.atman.pl>
<1...@p...pl.invalid>
<k76hvk$al5$1@node2.news.atman.pl>
In-Reply-To: <k76hvk$al5$1@node2.news.atman.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 43
Message-ID: <5096d814$0$26690$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 77-253-119-30.adsl.inetia.pl
X-Trace: 1352062996 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 26690 77.253.119.30:63052
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2470998
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2012-11-04 21:08, Deflegmator pisze:
> RoMan Mandziejewicz wrote:
>
>> Hello Deflegmator,
>>
>> Sunday, November 4, 2012, 8:35:26 PM, you wrote:
>>
>> [... pieprzenie nie na temat ...]
>>
>> W nosie mam Twoje lęki. Dyskusja była o różnicy w zachowaniach
>> kierowców polskich i niemieckich. I oczywistą oczywistością jest to,
>> że jeśli w obszarze zabudowanym nie ma ciężkiego ruchu tranzytowego,
>> to jest bezpieczniej.
>
> Ale u nas nie ma takiej sieci autostrad i długo jeszcze nie będzie.
Nigdy nie będzie, ponieważ nie jest taka potrzebna. RoMan dla zasady
będzie w tym kierunku będzie wątek ściągał, ponieważ lubi zap***.
Tym bardziej, że ruch tranzytowy nie ma nic do zachowań przed pasami
w mieście.
> Więc, oprócz poprawy stanu dróg, trzeba szukać innych rozwiązań
> zwiększających bezpieczeństwo. Co w tym trudnego do zakumania?
Zobacz ile płaczy na grupie, że stare krajówki zostały przebudowane,
pojawiły się pobocza, wysepki, azyle itd. i nie da się tak zap**
jak kiedyś, tylko trzeba zwalniać w różnych miejscach - ich rolę
przejmują autostrady i ekspresówki, a tam ma być wolniej i bezpieczniej.
No i w sumie jest.
>> Ty najpierw twierdzisz, że ilość autostrad nie ma znaczenia a teraz
>> nagle się zgadzasz i okazuje sie, że chodzi o Twoje lęki....
>
> Nic się nie okazuje.
Ano nic - w drodze do pracy na odległość 10-20km to mało kto
gdziekolwiek ma okazję skorzystać z ekspresówek, autostrad itd.
No, ale zap*** potrafią i później stoją na kolejnych światłach.
Potrącenia pieszych na pasach na autostradach, na ekspresówkach?
Hmmmm..... :)
Następne wpisy z tego wątku
- 04.11.12 22:11 jerzu
- 04.11.12 22:15 RoMan Mandziejewicz
- 04.11.12 22:17 Artur Maśląg
- 04.11.12 22:22 Artur Maśląg
- 04.11.12 22:35 Deflegmator
- 04.11.12 22:43 jerzu
- 04.11.12 22:45 RedLite
- 04.11.12 22:59 Krzysztof 45
- 04.11.12 23:02 Cavallino
- 04.11.12 23:03 Cavallino
- 04.11.12 23:04 Cavallino
- 04.11.12 23:24 Deflegmator
- 04.11.12 23:27 Deflegmator
- 04.11.12 23:33 Deflegmator
- 05.11.12 00:14 JK
Najnowsze wątki z tej grupy
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
Najnowsze wątki
- 2025-01-04 13. Raport Totaliztyczny: Powszechna Deklaracja Praw Człowieka Nie Chroni Przed Wyzyskiem Ani Przed Eksploatacją
- 2025-01-04 Zbieranie danych przez www
- 2025-01-04 reverse engineering i dodawanie elementów do istniejących zamkniętych produktów- legalne?
- 2025-01-04 w Nowym Roku 2025r
- 2025-01-04 Warszawa => Specjalista ds. IT - II Linia Wsparcia <=
- 2025-01-04 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-04 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-04 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-04 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2025-01-04 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-04 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-03 Problem z odczytem karty CF
- 2025-01-03 Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- 2025-01-03 Wrocław => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-01-03 Warszawa => International Freight Forwarder <=