    From: "Deflegmator" <w...@M...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Kolejny idiotyczny PO-mysł.
    Date: Sun, 4 Nov 2012 18:09:03 +0000 (UTC)

    neelix wrote:

    > Użytkownik "Deflegmator" <w...@M...pl> napisał w wiadomości

    > A ja nie chce by doszło. I tak jeździ sie coraz trudniej.

    Zauważam raczej odwrotną tendencję. Mamy lepsze drogi i poprawia się
    powoli poziom kultury na jezdni.

    > U nas nikt
    > taki nie pomyśli i nikogo nie przeprosi.

    No patrz, a jakoś wielu użytkowników dróg sobie dziękuje i przeprasza
    awaryjnymi, przepuszcza w korkach itd.

    > Korki mają różne rozmiary. :-)

    Które się mają nijak do przejść i pieszych.

    > będzie >>> > deptał po hamulcu.

    > Z jakiego powodu? Przecież takiego to nic nie kosztuje poza
    > dodatkowym łykiem spalin.

    Ano z takiego, że będą przeszkadzać kierowcom, a nikt normalny z natury
    nie chce być postrzegany jako tępe i złośliwe bydlę. Poza tym zauważ,
    że antagonizm kierowcy-piesi jest nie do końca prawdziwy. Przecież
    każdy kierowca staje się pieszym zaraz po wyjściu z pojazdu...

    --
    Deflegmator