  • Data: 2012-11-04 19:59:37
    Temat: Re: Kolejny idiotyczny PO-mysł.
    Od: "Deflegmator" <w...@M...pl> szukaj wiadomości tego autora

    RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Bardzo dużo - na autostradach nie ma przejść dla pieszych i można
    > zaoszczędzić mnóstwo czasu. U nas autostrad znacznie mniej i stąd
    > pośpiech na zabudowanym.

    Tia, szczególnie uzasadniony i "usprawiedliwiony" brakiem autostrad,
    gdy się codziennie przeważnie jedzie tylko z domu do roboty. Zazwyczaj
    kilka kilometrów.

    Receptą na bolączki miejscowości, przez które przebiega tranzyt powinny
    być - z braku autostrad - obwodnice i przejścia ze światłami. A skoro
    to dużo kosztuje - to chociaż bezwględne pierwszeńtwo pieszego na
    przejściu. Przynajmniej będzie mniej trupów, a wszystkiego naraz i tak
    nie możemy mieć.

    --
    Deflegmator