  • Data: 2010-01-07 07:20:31
    Temat: Re: Kolejny Iphone Killer (padnę ze śmiechu)
    Od: "Krzysiek" <k...@g...w.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam prośbę - jestem posiadaczem tez HTC z WM i z dotykowym ekranem. Mam
    licencjonowaną Automapę, komunikatory . Poza dzwonieniem, sms, korzystam z
    nawigacji, internetu, poczta e-mail, komunikatory typu gg,
    PRZEKONAJ mnie co mi da przesiadka na to nowe HTC z Androidem i napisz przy
    okacji co stracę. Cena tego telefonu jest dla mnie do zaakceptowania o ile
    będzie dostępny w PL w takiej cenie jak jest w normalnym świecie.

    Pozdrawiam, Krzysiek

    Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    iera-telefonu-googlea-wszystko-o-nex,1,3105654,artyk
    ul.html