eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmKolejny Iphone Killer (padnę ze śmiechu) › Re: Kolejny Iphone Killer (padnę ze śmiQ?859-2=3FQ=3Fechu=?ISO-8859-2?Q?3D29=3D3F=3D3D=3F=3D
  • Data: 2010-01-20 12:31:40
    Temat: Re: Kolejny Iphone Killer (padnę ze śmiQ?859-2=3FQ=3Fechu=?ISO-8859-2?Q?3D29=3D3F=3D3D=3F=3D
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma> szukaj wiadomości tego autora

    Jan Strybyszewski <k...@...pl> Odpowiedz na news:hj6p0f$fke$1@inews.gazeta.pl:

    > Bez kompasu nie dziala nawigacja gdy stoisz w miejscu.

    Jak to nie działa? AM gubi namiar?
    Musza zapamiętać by nigdy nie kręcić samochodem wg jego osi, bo mi AM
    satelity zestrzeli.
    To co, trzeba będzie na śmietnik wywalić te wszystkie nawigacje samochode
    PNY, bo nie mają kompasu. A frajerzy kupują. Tak się dają nabierać.

    > Bez kompasu nie zadziala zaden program AR.

    Tak przez ciekawość, co to za programy AR?

    Pozdrawiam!
    --
    Piotr Sobolewski