eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmKolejny Iphone Killer (padnę ze śmiechu) › Re: Kolejny Iphone Killer (padnę ze śmiQ?859-2=3FQ=3Fechu=?ISO-8859-2?Q?3D29=3D3F=3D3D=3F=3D
  • Data: 2010-01-20 12:40:29
    Temat: Re: Kolejny Iphone Killer (padnę ze śmiQ?859-2=3FQ=3Fechu=?ISO-8859-2?Q?3D29=3D3F=3D3D=3F=3D
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Adramelech pisze:

    > Jak to nie działa? AM gubi namiar?
    > Musza zapamiętać by nigdy nie kręcić samochodem wg jego osi, bo mi AM
    > satelity zestrzeli.

    Ale wiesz co to nawigacja piesza ? Mam dla ciebie zadanie obroc kiedys
    samochod z wlaczona nawigacja i zobacz gdzie teraz prowadzi PROSTO.

    > To co, trzeba będzie na śmietnik wywalić te wszystkie nawigacje samochode
    > PNY, bo nie mają kompasu. A frajerzy kupują. Tak się dają nabierać.

    DO czasu jak samochody moga poruszac sie tylko w przod lub w tyl nie ma
    problemu inaczej jest jednak gdy jestes pieszym i wychodzisz z tunelu
    przystajesz ... i nawigacja staje sie bezuzyteczna bo nie wie w ktora
    strone patrzysz.... po to jest wlasnie kompas

    > Tak przez ciekawość, co to za programy AR?

    http://en.wikipedia.org/wiki/Augmented_reality czyli polaczenie obrazu
    rzeczywistego z cyfrowym