  • Data: 2011-04-19 17:02:05
    Temat: Re: Kolejne podatki na benzyne, disel, a LPG to mo?e i po 4z?
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 19 Apr 2011 16:24:35 +0200, "niusy.pl"
    <d...@n...pl.invalid> wrote:

    >... zakładając, że nie może tego dobrobytu stworzyć każdy samodzielnie.

    nie rozumiem Twojego dopisku.
    Przecież właśnie to stwierdziłem: dobrobyt tworzą poszczególni ludzie
    produkujący i sprzedający swoją pracę, za którą ktoś płaci.
    Urzędnicy nie tworzą dobrobytu, za to często w tym przeszkadzają.
    (O emerytach wspomniałem jedynie dla porządku, bo także są - raczej
    bezsensownie - opodatkowani PITem).