  • 21. Data: 2015-03-15 17:18:04
    Temat: Re: Kolejne BMW zabrało człowieka
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    W dniu 2015-03-15 o 17:01, Shrek pisze:

    > Kiedy on ma rację -

    w nazywaniu kogoś debilem?

    jak walisz w podobnego przeciwnika (masowo, z
    > podobną prędkością) to nie ma znaczenia "suma prędkości". Jak walisz 75
    > w jadącego z przeciwka 75, to tak samo jakbyś przywalił w mur 75. Z tym
    > że tu nie było chyba czołówki, a w bok dostał.

    zawsze mi się wydawało że jest różnica przywalić w auto stojące i jadące
    w przeciwnym kierunku. Ale może się nie znam - pani z fizyki często mi
    chorowała, ale ogólnie nauczyciele mnie bardzo lubili - po dwa-trzy lata
    w jednej klasie trzymali.

    Łukasz

  • 22. Data: 2015-03-15 17:35:42
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup
    7.0.0.1...
    > Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > Nie Cavallino,te predkosc po ktorej przód tego BMW zaczał wyprzedzac
    > tył...

    Ta jasne, bo kapelusz był, widział i wie, że to akurat z powodu
    przekroczenia prędkości.
    A nie nikłych umiejętności.

    No i - jesteś przekonany że o taką prędkość chodziło przedpiszcy?
    Bo ja jestem dziwnie spokojny, że chodziło o jakiś bzdurny, stały limit.

  • 23. Data: 2015-03-15 17:37:38
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:me49hp$v8d$...@m...internetia.pl...
> [...]
    .pl...

    > Akurat jest to jedno z sensowniejszych ograniczeń jakie widziałem.
    > Cała konstrukcja tego węzła jest z dupy wzięta, tam na prawdę trzeba
    > uważać.

    Być może.
    Sam znam taki węzeł (S11/A2) gdzie notorycznie wywracały się TIRy.
    Ale to, że jest olewane to SKUTEK miliona innych bzdurnych ograniczeń
    wstawianych gdzie popadnie bez powodu, a raczej ZAMIAST remontu drogi.

  • 24. Data: 2015-03-15 17:38:50
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "mk4" <m...@d...nul> napisał w wiadomości grup

> [...]
    > szybciej niz pojazdy na prawym pasie - a wiekszosc jednak w takich
    > warunkach porusza znacznie wolniej niz te warunki pozwalaja - tak wiec
    > teza o predkosci sie nie kupy nie trzyma.
    >
    > Oczywiscie jak na swoje umiejetnosci, pojazd i warunki jechal za szybko.
    > Ale trzeba byc balwanem, zeby z tego wyciagac wniosek, ze nalezy predkosc
    > ograniczyc dla wszystkich. Ot bo jakis kozak przekozaczyl.
    >
    > Rownie dobrze mozna wnioskowac, zeby moc w pojazdach osobowych z tylnym
    > napedem ograniczyc np. do 50 KM lub inna podobna bzdure.

    Tak - dokładnie o to idzie.
    Limit taki sam dla wszystkich jest bzdurny z założenia.
    Za to jest jedynym, co nie przekracza zdolności umysłowych decydentów,
    dlatego tak chętnie go stosują.

  • 25. Data: 2015-03-15 18:54:49
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 15 Mar 2015 13:00:56 +0100, Cavallino napisał(a):

    > Jaką prędkość?

    Ciężkostopy i ciężkomyślący Cavalino się odezwał w swoim
    charakterystycznym stylu. Jeden z tych którzy uważają publiczną drogę za
    tor wyścigowy i na każdą propozycję/wzmiankę dot.
    zmniejszenia/ograniczenia prędkości reagują słowną wysypką alergiczną.
    Jest was tu kilku takich i z utęsknieniem czekam chwili kiedy któryś z
    was zrobi porządnego dzwona i przyleci tu popłakać w rękaw - przecież
    wcale szybko nie jechałem?! :))
    --
    Jacek
    Dziesięć przykazań ma 279 słów.

  • 26. Data: 2015-03-15 19:07:37
    Od: dddddddd <f...@e...com>

> [...]
    > Jest was tu kilku takich i z utęsknieniem czekam chwili kiedy któryś z
    > was zrobi porządnego dzwona i przyleci tu popłakać w rękaw - przecież

    a ja czekam aż ty będziesz miał dzwona przy swej ograniczonej znakami
    prędkości.
    No dobra, nie czekam, bo nikomu źle nie życzę
    Każdy ma swoją rację, ale to ja mam rację. :)

    p.s. jeżdżę szybko ale w zasadzie raz obawiałem się skutków ewentualnego
    wypadku - przy przepisowej prędkości tir jadąc z naprzeciwka zarzucił
    naczepą na śniegu, a wzdłuż drogi wysokie zaspy...

    Łukasz

  • 27. Data: 2015-03-15 19:19:57
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello dddddddd,

    Sunday, March 15, 2015, 4:40:01 PM, you wrote:

    > to grupa o samochodach,

    Dlatego nie pisz durnot.

    > jak potrzebujesz pomocy to zgłoś się do psychiatry

    Chyba ty.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 28. Data: 2015-03-15 19:31:21
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

    > no już się dowiedzieliśmy że postawił je bo przewidział że będzie tamtędy
    > jechało bmw przy słabej przyczepności. Mógłby dać 30km/h bo może się
    > kiedyś zdarzyć tam "czarny lód"
    > Napisałem realnie z jaką prędkością się tam porusza

    Warunki kiepskie. Nie wydaje mi sie, ze wiekszosc tam jedzie wiecej niz 60.
    Jak patrze na tle innych Bmw moim zdaniem jechal okolo 80. Auto dostalo w
    bok od pasazera co jest kluczowe i pasazer zginal. Przy czolowce byc moze
    obylo by sie bez ofiar smiertelnych. Kierowca z Audi na filmie otwiera drzwi
    sam.

  • 29. Data: 2015-03-15 19:39:38
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "dddddddd" <f...@e...com> napisał w wiadomości grup
    > W dniu 2015-03-15 o 18:54, Jacek Maciejewski pisze:

    Uprasza się o nie wyciąganie z kibla jego zawartości o wątpliwej cnocie.....

  • 30. Data: 2015-03-15 20:14:50
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    W dniu 2015-03-15 o 19:31, Czesław Wiśniak pisze:

    > Warunki kiepskie. Nie wydaje mi sie, ze wiekszosc tam jedzie wiecej niz
    > 60.

    to prawda, przy dobrej pogodzie wszyscy tam jeżdżą 80, przy takim
    deszczu to pewnie 50

    Łukasz