  • 11. Data: 2015-03-15 13:59:58
    Temat: Re: Kolejne BMW zabrało człowieka
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > Jaką prędkość?
    > Tą obliczoną dla Kamaza obładowanego węglem, jadącego po lodzie, czy
    > jakąś sensowną masz na myśli?
    >
    > KAPELUSZ PLONK WARNING !!!!

    Nie Cavallino,te predkosc po ktorej przód tego BMW zaczał wyprzedzac tył...

  • 12. Data: 2015-03-15 14:34:12
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

    > Zimówki na mokrym są dużo bardziej śliskie.

    Jak jest bardzo gorąco może tak, ale nie popadajmy tutaj w przesadę.
    Przejeździłem kiedyś 3 pełne sezony na zimowych oponach dość mocnym autem i
    wielkich różnic nie zauważyłem, tylko napęd był 4x4 i nawet nie były
    głośniejsze od letnich, dlatego postanowiłem je zostawić :)

    Jebnięcie było dość konkretne. Oba auta co najmniej 10 letnie: E46C i A4B6,
    więc cholera wie czy ta beemka była do końca sprawna bo to, że wcześniej po
    przejściach to niemal pewne.
    http://www.gazetawroclawska.pl/artykul/3785773,tragi
    czny-wypadek-na-wezle-bielanskim-nie-zyje-41letnia-k
    obieta-film-zdjecia,id,t.html

  • 13. Data: 2015-03-15 16:13:35
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    W dniu 2015-03-15 o 12:15, nom pisze:

    > Użytkownik "dddddddd" <f...@e...com> napisał w wiadomości

    > Tam jest ograniczenie 60km/h (wiadać w 8 sekundzie), nie bez przyczyny
    > ktoś postawił ten znak...

    no już się dowiedzieliśmy że postawił je bo przewidział że będzie
    tamtędy jechało bmw przy słabej przyczepności. Mógłby dać 30km/h bo może
    się kiedyś zdarzyć tam "czarny lód"
    Napisałem realnie z jaką prędkością się tam porusza

    Łukasz

  • 14. Data: 2015-03-15 16:16:50
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    W dniu 2015-03-15 o 14:34, Czesław Wiśniak pisze:

> [...]
    > http://www.gazetawroclawska.pl/artykul/3785773,tragi
    czny-wypadek-na-wezle-bielanskim-nie-zyje-41letnia-k

    suma prędkości pewnie ponad 150km/h, przy czołówce to i sprawność nie pomoże

    Łukasz

  • 15. Data: 2015-03-15 16:24:26
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>

    W dniu 2015-03-15 o 13:00, Cavallino pisze:

    > Użytkownik "Jaroslaw Postawa" <d...@a...pl> napisał w wiadomości
    > grup dyskusyjnych:550573e7$0$2206$6...@n...neostrada
    .pl...

    > Jaką prędkość?
    > Tą obliczoną dla Kamaza obładowanego węglem, jadącego po lodzie, czy
    > jakąś sensowną masz na myśli?
    >
    > KAPELUSZ PLONK WARNING !!!!

    Akurat jest to jedno z sensowniejszych ograniczeń jakie widziałem.
    Cała konstrukcja tego węzła jest z dupy wzięta, tam na prawdę trzeba uważać.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 16. Data: 2015-03-15 16:28:11
    Od: Jasio <n...@o...pl>

    W dniu 2015-03-15 o 16:16, dddddddd pisze:
    > suma prędkości

    kolejny debil...

  • 17. Data: 2015-03-15 16:37:54
    Od: mk4 <m...@d...nul>

    On 2015-03-15 13:59, Budzik wrote:
    > Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > Nie Cavallino,te predkosc po ktorej przód tego BMW zaczał wyprzedzac tył...

    Dobrze napisal.

    A tutaj to przeciez gosc sam sobie zafundowal to zdarzenie.

    Nie widac wcale zeby jakos jechal szybko - tzn poruszal sie nieznacznie
    szybciej niz pojazdy na prawym pasie - a wiekszosc jednak w takich
    warunkach porusza znacznie wolniej niz te warunki pozwalaja - tak wiec
    teza o predkosci sie nie kupy nie trzyma.

    Oczywiscie jak na swoje umiejetnosci, pojazd i warunki jechal za szybko.
    Ale trzeba byc balwanem, zeby z tego wyciagac wniosek, ze nalezy
    predkosc ograniczyc dla wszystkich. Ot bo jakis kozak przekozaczyl.

    Rownie dobrze mozna wnioskowac, zeby moc w pojazdach osobowych z tylnym
    napedem ograniczyc np. do 50 KM lub inna podobna bzdure.

    --
    mk4

  • 18. Data: 2015-03-15 16:40:01
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    W dniu 2015-03-15 o 16:28, Jasio pisze:

    > kolejny debil...

    to grupa o samochodach, jak potrzebujesz pomocy to zgłoś się do psychiatry

    Łukasz

  • 19. Data: 2015-03-15 17:01:17
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-03-15 16:40, dddddddd wrote:

    > to grupa o samochodach, jak potrzebujesz pomocy to zgłoś się do psychiatry

    Kiedy on ma rację - jak walisz w podobnego przeciwnika (masowo, z
    podobną prędkością) to nie ma znaczenia "suma prędkości". Jak walisz 75
    w jadącego z przeciwka 75, to tak samo jakbyś przywalił w mur 75. Z tym
    że tu nie było chyba czołówki, a w bok dostał.

    Shrek.

  • 20. Data: 2015-03-15 17:04:42
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-03-15 11:54, Tomasz Pyra wrote:

    > Inna sprawa, że jak samochód wpada do wewnątrz zakrętu, zwłaszcza po walce
    > z rybą, to znaczy że przyczepność była, aż za duża, tylko kierowca nie
    > umiał jej opanować.
    >
    > Bo z braku przyczepności to samochód wylatuje z zakrętu na zewnątrz.

    Ogólnie to ona miał przyczepność na przednich, tylko na tylnych mu
    zabrakło. Cywil raczej tego nie opanuje:(

    Shrek.