  • 1. Data: 2015-03-15 07:23:14
    Temat: Kolejne BMW zabrało człowieka
    Od: Tom <T...@d...com>

    Polska, na łuku drogi? chyba za mocno depnął, pasażerka nie żyje

    http://www.liveleak.com/view?i=1d1_1426368693

  • 2. Data: 2015-03-15 08:00:41
    Temat: Re: Kolejne BMW zabrało człowieka
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    W dniu 2015-03-15 o 07:23, Tom pisze:
    > Polska, na łuku drogi? chyba za mocno depnął, pasażerka nie żyje
    >
    > http://www.liveleak.com/view?i=1d1_1426368693

    wczoraj troszkę popadało ślisko się zrobiło, może do tego na zimówkach
    jechał. Jakieś trzy godziny później w tamtej okolicy przejeżdżałem obok
    tira zaparkowanego w rowie.

    łukasz

  • 3. Data: 2015-03-15 08:55:43
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

    > wczoraj troszkę popadało ślisko się zrobiło, może do tego na zimówkach
    > jechał. Jakieś trzy godziny później w tamtej okolicy przejeżdżałem obok
    > tira zaparkowanego w rowie.

    A co maja zimówki do tego, może szybciej brak bieżnika ? Widać, że się
    zagapił i zaczął zjeżdzać na środkowy pas. Gdy się zorienował zbyt
    gwałtownie odbił. Tylko gdzie było jakieś DSC ? Dramatem też jest brak
    barierek po środku na takiej drodze :/

  • 4. Data: 2015-03-15 09:15:00
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    W dniu 2015-03-15 o 08:55, Czesław Wiśniak pisze:

    > A co maja zimówki do tego, może szybciej brak bieżnika ?

    moje odczucia są takie, że w mocnym aucie przy takiej pogodzie dużo
    lepsze są letnie opony

    Widać, że się
    > zagapił i zaczął zjeżdzać na środkowy pas. Gdy się zorienował zbyt
    > gwałtownie odbił. Tylko gdzie było jakieś DSC ?

    pewnie wyłączone, chociaż przy słabych oponach mogło po prostu nie dać rady

    Dramatem też jest brak
    > barierek po środku na takiej drodze :/

    kawałek wcześniej są barierki...betonowe
    w zasadzie tam się jeździ jakieś 80km/h - on mógł mieć max 100km/h -
    wylot z Wrocławia

    Łukasz

  • 5. Data: 2015-03-15 11:24:31
    Od: depros <d...@g...com>

    W dniu 2015-03-15 o 09:15, dddddddd pisze:

> [...]
    >

    > Dramatem też jest brak
    >
    > kawałek wcześniej są barierki...betonowe
    > w zasadzie tam się jeździ jakieś 80km/h - on mógł mieć max 100km/h -

    Brak barierek to główny problem w tym miejscu. Ta sama droga na wjeździe
    do Wrocławia nie było barierek i bardzo dużo wypadków na łuku. Barierki
    postawiono po wypadku autobusu z cysterną w którym spłonął żywcem
    kierowca autobusu;/ Jest to najzwyczajniej niedorobiona droga.
    Odcinek jest między Wrocławiem a Bielanami więc pewnie nie ma kto zapłacić.

  • 6. Data: 2015-03-15 11:36:19
    Od: depros <d...@g...com>

    > kierowca autobusu;/ Jest to najzwyczajniej niedorobiona droga.
    > Odcinek jest między Wrocławiem a Bielanami więc pewnie nie ma kto zapłacić.
    Spektakularnie widać brak chętnego do zapłaty za modernizacje na ulicy
    Ołtaszyńskiej wspólnej z Wrocławiem i wsi Wysoka (gmina Kobierzyce w
    niej są również Bielany Wrocławskie) gdzie od kilku lat odcinek pomiędzy
    Wrocławiem a napisem Wysoka dzieli mocno zmęczona droga z kostki.
    Droga przez Ołtaszyńską stanowi alternatywę do wjazdu i wyjazdu z
    Wrocławia w godzinach szczytu. Obciążenie Ołtaszyńskiej w wielu porach
    wygląda jak drogi krajowej to znaczy samochód jadący za samochodem.

  • 7. Data: 2015-03-15 11:54:24
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Sun, 15 Mar 2015 08:55:43 +0100, Czesław Wiśniak napisał(a):

    > A co maja zimówki do tego, może szybciej brak bieżnika ?

    Zimówki na mokrym są dużo bardziej śliskie.

    Inna sprawa, że jak samochód wpada do wewnątrz zakrętu, zwłaszcza po walce
    z rybą, to znaczy że przyczepność była, aż za duża, tylko kierowca nie
    umiał jej opanować.

    Bo z braku przyczepności to samochód wylatuje z zakrętu na zewnątrz.

    > Widać, że się
    > zagapił i zaczął zjeżdzać na środkowy pas. Gdy się zorienował zbyt
    > gwałtownie odbił.

    Potem jeszcze typowa miotanina, gdzie każdym kolejnym odbiciem jeszcze
    bardziej wzbudza oscylacje - czyli kontry za późne i za mocne.

    > Tylko gdzie było jakieś DSC ?

    Ano właśnie - takie systemy z takimi poślizgami radzą sobie doskonale.

    > Dramatem też jest brak
    > barierek po środku na takiej drodze :/

    To już inna sprawa.

  • 8. Data: 2015-03-15 12:15:45
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "dddddddd" <f...@e...com> napisał w wiadomości

    > kawałek wcześniej są barierki...betonowe
    > w zasadzie tam się jeździ jakieś 80km/h - on mógł mieć max 100km/h -

    Tam jest ograniczenie 60km/h (wiadać w 8 sekundzie), nie bez przyczyny ktoś
    postawił ten znak...

  • 9. Data: 2015-03-15 13:00:04
    Od: Jaroslaw Postawa <d...@a...pl>

    W dniu 2015-03-15 o 08:55, Czesław Wiśniak pisze:
    >Dramatem też jest brak
    > barierek po środku na takiej drodze :/

    Dramatem jest to, że wielu ludzi nie potrafi jeździć, ale nie
    przeszkadza im to znacznie przekraczać prędkość. Szkoda tylko, że
    zginęła pasażerka, a nie kierowca.

    Pozdrawiam,
    Jarek

  • 10. Data: 2015-03-15 13:00:56
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Jaroslaw Postawa" <d...@a...pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Dramatem jest to, że wielu ludzi nie potrafi jeździć, ale nie przeszkadza
    > im to znacznie przekraczać prędkość.

    Jaką prędkość?
    Tą obliczoną dla Kamaza obładowanego węglem, jadącego po lodzie, czy jakąś
    sensowną masz na myśli?

    KAPELUSZ PLONK WARNING !!!!