  • 111. Data: 2011-11-16 13:17:34
    Temat: Re: Kolejne BMW, coś w tym jednak jest
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > Jeżdżę tamtędy bardzo często - trzy pasy i ograniczenie do 70kmh
    > (faktyczne prędkości to 80-140kmh). Żeby tamtędy jeździć rowerem trzeba
    > mieć coś nie tak z głową.

    Zal dupe sciska jak sie czyta takie wpisy, ale rzeczywiscie z punktu
    widzenia pajaca, ktory zapierdala tam np. 140 prawym pasem to mozna tak
    myslec jak ty :/

    sz.

  • 112. Data: 2011-11-16 13:35:54
    Od: "xs" <x...@g...pl>

    Tengu <t...@g...wytnij.to.pl> napisał(a):

    > Jeżdżę tamtędy bardzo często - trzy pasy i ograniczenie do 70kmh
    > (faktyczne prędkości to 80-140kmh). Żeby tamtędy jeździć rowerem trzeba
    > mieć coś nie tak z głową.

    Nie moze byc, wybudowali jakis nowy most przez Odre, o ktorym nie wiem????
    Chetnie bym skorzystal, zeby nie stac 2h w korkach w porannej drodze z
    prawobrzeza na lewobrzeze. Prosze zdradz ten sekret jak dostac sie z jednego
    brzegu Odry na drugi unikajac tej trasy skoro innej nie ma. Nie liczac
    Poznańskiej z drugiej strony miasta.

  • 113. Data: 2011-11-16 14:21:55
    Od: "richo nazca" <r...@g...pl>

    Arek <a...@a...pl> napisał(a):

    (...)
    > Szczególnie mile jest jak dojeżdża taki do skrzyżowania, wymija

    omija

    > wszystkich ustawia się jako pierwszy a potem wszystkich blokuje. Każdy
    > musi się męczyć aby wyprzedzić taką parówkę w legginsach na tzw. góralu,
    > wlekącym się <20km/h, bo on ma prawo. Oczywiście następne światła i to samo.

    To po co go wyprzedzasz skoro i tak razem dojedziecie do następnych świateł?
    Łagodnie mówiąc to nierozsądne.

    --
    richo

  • 114. Data: 2011-11-16 14:22:22
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 16/11/2011 12:07, z wrote:

    > Uważaj bo następnym razem zmienisz temat na ten który nie chcesz :-)

    Zzzzzzzzziew, trolluj gdzie indziej misiu kolorowy. :)

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 115. Data: 2011-11-16 14:23:06
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 16/11/2011 13:21, richo nazca wrote:
> [...]
    >
    > omija

    > To po co go wyprzedzasz skoro i tak razem dojedziecie do następnych świateł?

    Żeby być pierwszym na tych światłach, czekać aż rowerzysta się przebije
    przez korek, ruszy powoli i znów go wyprzedzić. Przecież to elementarne,
    Watsonie!

    Doh!

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 116. Data: 2011-11-16 15:19:32
    Od: Tengu <t...@g...wytnij.to.pl>

    On 2011-11-16 13:35, xs wrote:

> [...]
    > brzegu Odry na drugi unikajac tej trasy skoro innej nie ma. Nie liczac

    No bo jedziesz w złym kierunku - po południu korek jest w drugą stronę :>

    --
    Tengu

  • 117. Data: 2011-11-16 15:20:23
    Od: Tengu <t...@g...wytnij.to.pl>

    On 2011-11-16 13:17, szufla wrote:

    > Zal dupe sciska jak sie czyta takie wpisy, ale rzeczywiscie z punktu
    > widzenia pajaca, ktory zapierdala tam np. 140 prawym pasem to mozna tak
    > myslec jak ty :/

    A ja wiedziałem, że się znajdzie ktoś, kto się przyczepi do czegoś czego
    nie napisałem - przytoczyłem fakt, a nie jego ocenę. Po prostu uważam,
    że od jazdy rowerem w pewnych miejscach, normalnych ludzi odstrasza
    instynkt samozachowawczy. Ja rowerem jeżdżę tam gdzie jest to w miarę
    bezpieczne - w pewne miejsca się nie zapuszczam nawet jeżeli pozwalają
    mi na to przepisy - po prostu życie mi miłe.

    --
    Tengu

  • 118. Data: 2011-11-16 15:28:03
    Od: z <z...@g...pl>

    kamil pisze:

    > Zzzzzzzzziew, trolluj gdzie indziej misiu kolorowy. :)

    No i padło magiczne słowo. Kolorowych snów. :-)

  • 119. Data: 2011-11-16 17:08:21
    Temat: Re: Kolejne BMW, co? w tym jednak jest
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-11-16 10:59, szufla pisze:

    > Wybacz, ale bredzisz jak potluczony.

    Fakt, źle przeczytałem, może tam jechać.

    A.

  • 120. Data: 2011-11-16 17:14:56
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-11-16 14:21, richo nazca pisze:
    > Arek<a...@a...pl> napisał(a):
    >
    > (...)
    >
    > omija

    Fakt.

    > To po co go wyprzedzasz skoro i tak razem dojedziecie do następnych świateł?
    > Łagodnie mówiąc to nierozsądne.

    Aha, czyli wszyscy mają jechać <20km/h bo mogą się trafić światła, gdzie
    rowerzysta znowu zachowa się jak rasowy burak. Fajny pomysł.

    A.