  • Data: 2011-11-16 20:56:57
    Temat: Re: Kolejne BMW, coś w tym jednak jest
    Od: Shrek <u...@d...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-11-16 07:59, Liwiusz wrote:

    > Co za głupota. Przecież to samochodziarz wymusił. Powinien się
    > zatrzymać, wysiąść, zobaczyć czy może skręcić, i dopiero wówczas skręcić!

    Na logikę (nie przepisy) powinien wcześniej zjechać na środek pasa i w
    dupie mieć jęczenie co poniektórych grupowiczów "że ma obowiązek
    możliwie blisko prawej". Trochę dziwne, że tego nie zrobił, bo na
    zupełnego świeżaka nie wygląda.

    Tak czy inaczej kierowca nie dość, że winny, to jeszcze mocno bez wyobraźni.

    Shrek.