  • Data: 2011-11-16 23:07:00
    Temat: Re: Kolejne BMW, co? w tym jednak jest
    Od: krzysiek <x...@c...barg.cy_ROT13_invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 16 Nov 2011 21:22:47 +0000, Deflegmator napisał(a):

    > Aż tak daleko bym się nie posuwał. :) Niczego nie sprowokował.

    Może nie najlepiej dobrane słowo. W każdym razie aktywnie nie zapobiegł
    sytuacji - cieżko mieć do niego o to pretensje, bo to co się stało to w
    100% wina kierowcy. No ale zapewne gdyby pojechał bardziej asertywnie,
    czyli środkiem pasa, to do wypadku by nie doszło.

    Niestety raz na jakiś czas trafia się na kierowcę, który po prostu "musi"
    wyprzedzić, jakkolwiek bezsensowny manewr by to nie był (np by zjechać na
    parking 20 metrów dalej) i zrobi to jeśli tylko ma miejsce (lub mu się
    wydaje, że ma - o 1m odstępu juz nie będe nawet pisał)
    Na takich typów nie działa niestety nic innego jak po prostu fizyczne
    przyblokowanie mu możliwości wyprzedzania poprzez nie zostawienie mu
    tego miejsca - w trosce o całość własnych 4 liter.

    > Ja bym się czuł nieswojo jako rowerzysta mając
    > na tylnym kole przyklejony samochód...

    mógł "przykleić sie" do prawej właśnie dlatego, że poczuł się nieswojo.
    mógł też o nim nawet nie wiedzieć - na drodze bywa głośno.
    Luterko na kierownice to fajny wynalazek swoją drogą...

    --
    krzysiek