  • 201. Data: 2011-11-19 10:42:46
    Temat: Re: Kolejne BMW, co? w tym jednak jest
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > Samochody to nie ufa, manewry trochę trwają. Jeśli się je obserwuje,
    > szczególnie w ryzykownych sytuacjach jak skrzyżowania i inne zjazdy, to
    > można przewidzieć gdzie się znajdą za sekundę czy dwie i jakoś ew.
    > zareagować. Rowerzysta na filmiku nie zrobił NIC. Po prostu dał się
    > trafić jak ostatnia sierota.

    Mylisz sie, nie zawsze da sie przewidziec, wlasnie stad m.in. biora sie
    wypadki. Wtedy sa to wlasnie takie ufa i ten rowerzysta nie mial szans na
    reakcje.

    sz.

  • 202. Data: 2011-11-19 10:45:11
    Temat: Re: Kolejne BMW, coĹ? w tym jednak jest
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > Jeden na dziesięciu prawidłowo sygnalizuje manewry.

    Bzdura, skad takie dane ? Nastepna sprawa to ten rowerzysta niczego nie
    musial sygnalizowac.

    sz.

  • 203. Data: 2011-11-19 13:19:41
    Temat: Re: Kolejne BMW, coś w tym jednak jest
    Od: Michał Baszyński <m...@g...ze.ta.pl>

    W dniu 2011-11-19 02:15, to pisze:

    > Jeden na dziesięciu prawidłowo sygnalizuje manewry.

    a zwróciłeś uwagę ilu kierowców poprawnie używa kierunkowskazów?

    --
    Pozdr.
    Michał

  • 204. Data: 2011-11-19 13:21:08
    Od: Michał Baszyński <m...@g...ze.ta.pl>

    W dniu 2011-11-19 01:33, to pisze:

> [...]
    > można przewidzieć gdzie się znajdą za sekundę czy dwie i jakoś ew.
    > zareagować. Rowerzysta na filmiku nie zrobił NIC. Po prostu dał się

    oczy dookoła głowy to ostatnio miał u nas chyba Światowid

    --
    Pozdr.
    Michał

  • 205. Data: 2011-11-19 13:28:29
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Michał,

    Saturday, November 19, 2011, 1:19:41 PM, you wrote:

    > a zwróciłeś uwagę ilu kierowców poprawnie używa kierunkowskazów?

    Jasne - u nas murzynów biją.

    Większość kierowców używa świateł zewnętrznych, w tym kierunkowskazów.
    Większość rowerzystów nie używa swiateł zewnętrznych nawet w nocy i
    nie sygnalizuje zamiaru wykonania manewru. Zazwyczaj rozglądaja się
    przed manewrem nie panując nad odruchowym wykonywaniu skrętu i
    wjeżdżaniem prosto pod koła samochodów.

    Uprzedzając: tak, zauważam lekką poprawę jeśli chodzi o światełka,
    szczególnie tylne w rowerach. Ale nadal większość nie jest wyposażona
    nawet w odblaskowe :(

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 206. Data: 2011-11-19 13:34:58
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Sat, 19 Nov 2011 13:28:29 +0100, RoMan Mandziejewicz napisał(a):

    > Większość rowerzystów nie używa swiateł zewnętrznych nawet w nocy

    A po co mają używać w dzień? :)

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 207. Data: 2011-11-19 14:03:07
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Michał Baszyński

    > a zwróciłeś uwagę ilu kierowców poprawnie używa kierunkowskazów?

    Tak na oko, to jakieś 99%.

  • 208. Data: 2011-11-19 15:05:02
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello MadMan,

    Saturday, November 19, 2011, 1:34:58 PM, you wrote:

    > A po co mają używać w dzień? :)

    Czy ja czegoś takiego żądam?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 209. Data: 2011-11-19 15:28:53
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > Czy ja czegoś takiego żądam?

    Sprawdz co napisales.

    sz.

  • 210. Data: 2011-11-19 15:45:15
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello szufla,

    Saturday, November 19, 2011, 3:28:53 PM, you wrote:

    > Sprawdz co napisales.

    Przestań ciąć istotne cytaty i sam przeczytaj, co napisałem. Ze
    zrozumieniem. Bez wyrywania zdań z kontekstu i prób nadawania im
    znaczeń, które nie były intencją piszącego.

    *PLONK!* warning #1 za trolling i demagogię

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl