  • 11. Data: 2012-04-23 16:54:17
    Temat: Re: Kolejna prowokacja?
    Od: "Jola18" <o...@b...pl>

    "RoMan Mandziejewicz" pisze:
    > Tak jakby ktos pokroju Jola18 sprawdzał po raz kolejny moją
    /\/\/\/\/\
    > cierpliwość :(
    > Z jednej strony - chciałbym studentom pomóc. Z drugiej - forma
    > maila jest dla mnie po prostu obraźliwa. Nie wyobrażam sobie,
    > żeby świadomie można bylo pisać tak niechlujnie :(
    /\/\/\/\/\

    Od Joli to się odczep, bo sam się przyczepiłeś ze swoimi ideami poprawnej
    pisowni a okazuje się że sam pisać poprawnie nie potrafisz, po prostu się
    nie ośmieszaj ty dyslektyku i analfabeto elektroniczny!

  • 12. Data: 2012-04-23 17:23:17
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

    RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> napisał(a):
> [...]
    > interpunkcji, brak wielkich liter i całkowite lekceważenie
    > elementarnych zasad budowy wypowiedzi.
    > Mail pochodzi ponoć od studentów, którzy coś ode mnie próbują uzyskać,
    > wiedząc gdzie pracuję. Ale wydaje mi się niemożliwe, żeby ktoś tak
    > piszący przebrnął przez przez maturę - chyba, że załapał się na maturę
    > giertychowską.
    > Tak jakby ktos pokroju Jola18 sprawdzał po raz kolejny moją
    > cierpliwość :(
    > Z jednej strony - chciałbym studentom pomóc. Z drugiej - forma maila
    > jest dla mnie po prostu obraźliwa. Nie wyobrażam sobie, żeby świadomie

    Oczywiście, że można pisać takie maile świadomie, natomiast nie spodziewam
    się u piszącego/piszących świadomości tego, w jakim świetle się stawiają.
    Ludzie wychowani na SMSach i GG nie mają takiej świadomości. Odpisz, że
    oczekujesz maila w języku polskim bo to co dostałeś, zgodne z regułami j.
    polskiego nie jest.
    Ostatnio popularny jest w necie wywiad z GW z jednym panem, który oświadcza,
    że nie odpisuje na maile zaczynające się od "witam". Dla mnie jest to
    przegięcie. Natomiast jak ktoś pisze tekst, który jest potokiem wyrazów,
    swoistym strumieniem myśli, bez interpunkcji, wielkich liter oraz
    jakichkolwiek śladów stylu, to to trzeba tępić.

    --
    Grzegorz Niemirowski
    http://www.grzegorz.net/

  • 13. Data: 2012-04-23 17:24:47
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > Od Joli to się odczep, bo sam się przyczepiłeś ze swoimi ideami poprawnej
    > pisowni a okazuje się że sam pisać poprawnie nie potrafisz, po prostu się

    a tusk te miernoty obdarza stanowiskami kierowniczymi w podległych mu (czyli
    nie oszukujmy się wszystkich odgórnie regulowanych) przedsiębiorstwach...
    zgroza.

  • 14. Data: 2012-04-23 17:46:58
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2012-04-23 16:54, Jola18 pisze:
> [...]
    > poprawnej pisowni a okazuje się że sam pisać poprawnie nie potrafisz, po
    > prostu się nie ośmieszaj ty dyslektyku i analfabeto elektroniczny!

    Kolego "prezes" <konopka@poczta34345pl>. Możesz się nazwać nawet
    k...@o...pl jeśli ci to pomaga w radzeniu sobie z
    twoimi problemami psychoseksualnymi. Ale nie pisuj na grupę fachową
    tylko gdzieś z sex lub trans w nazwie.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 15. Data: 2012-04-23 21:11:40
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    wiadomości news:1589192811.20120423012208@pik-net.pl.invalid...

    > wiedząc gdzie pracuję. Ale wydaje mi się niemożliwe, żeby ktoś tak
    > piszący przebrnął przez przez maturę - chyba, że załapał się na maturę
    > giertychowską.

    Nie miej złudzeń. Obecnie na maturze z polskiego można stracić tylko 6%
    punktów za błędy ortograficzne i interpunkcyjne. Tak więc teoretycznie rzecz
    biorąc nie ma żadnego problemu aby na maturze napisać praktycznie każdy
    wyraz z błędem i mieć wynik w okolicy 90%. :)

    http://www.studiowac.pl/934/matura-z-polskiego-w-pig
    ulce-punkty-zasady/
    a.. rozwinięcie tematu -> 25 punktów = 50%
    b.. kompozycja -> 5 punktów = 10%
    c.. styl -> 5 punktów = 10 %
    d.. język -> 12 punktów = 24%
    e.. zapis (ortografia i interpunkcja) -> 3p = 6%

  • 16. Data: 2012-04-23 21:16:18
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Marcin,

> [...]
    > c.. styl -> 5 punktów = 10 %
    > d.. język -> 12 punktów = 24%
    > e.. zapis (ortografia i interpunkcja) -> 3p = 6%

    Ale ja mam zastrzeżenia do a, b, c i d również.

    --
    Best regards,
    RoMan