  • 1. Data: 2021-08-10 15:54:11
    Temat: Kolejna ofiara mody SUFFFF
    Od: Peter <p...@o...pl>

    Kolejna ofiara mody na wysokie samochody:

    https://www.sadistic.pl/wiazcie-dobrze-sznurowki-swy
    m-babelkom-vt543925.htm

    by wyżej się siedziało od somsiada

  • 2. Data: 2021-08-10 16:17:05
    Temat: Re: Kolejna ofiara mody SUFFFF
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 10.08.2021 o 15:54, Peter pisze:
    > Kolejna ofiara mody na wysokie samochody:
    >
    > https://www.sadistic.pl/wiazcie-dobrze-sznurowki-swy
    m-babelkom-vt543925.htm

    > by wyżej się siedziało od somsiada

    Ile czasu minęło, 2-3 tygodnie, jak gość autobusem przeczochrał kobietę
    w Katowicach? Podobno nie widział. Autobusów też zakazać?

  • 3. Data: 2021-08-10 16:49:37
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2021-08-10 o 16:17, nadir pisze:

    m-babelkom-vt543925.htm

    > Ile czasu minęło, 2-3 tygodnie, jak gość autobusem przeczochrał kobietę
    > w Katowicach? Podobno nie widział. Autobusów też zakazać?

    Opcja "Grand Theft Auto: San Katowice" nie liczy się.

    --
    Irokez

  • 4. Data: 2021-08-10 17:14:46
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 10 Aug 2021 15:54:11 +0200, Peter wrote:
    > Kolejna ofiara mody na wysokie samochody:
    > https://www.sadistic.pl/wiazcie-dobrze-sznurowki-swy
    m-babelkom-vt543925.htm

    > by wyżej się siedziało od somsiada

    sadistic ... ale odporne te dzieci, albo dobre opony :-)

    J.

  • 5. Data: 2021-08-10 17:26:05
    Od: Peter <p...@o...pl>

    > Ile czasu minęło, 2-3 tygodnie, jak gość autobusem przeczochrał kobietę
    > w Katowicach? Podobno nie widział. Autobusów też zakazać?

    porównanie jakieś takiez chuja strony, nikt nie mógł przewidzieć
    zachowania spokojnego kierowcy

    samochody SUF nie mają żadnego racjonalnego uzasadnienia poza naszym ego

    są ani nie większe w środku
    są ani nie lżejsze
    więcej palą ze względu na masę i opory

    aż dziwię się że UE ich nie zakaże
    NIC nie oferują

    chcemy większe większe większe większe większe wyżej większe wyżej
    większe wyżej

    model na 2030r:
    https://iv.pl/image/GI8Ljr4

    jeżeli już ktoś chce to OK ale każdy suf powinien być wyposażony
    obowiązkowo w 360 czujniki i kamery

  • 6. Data: 2021-08-10 17:41:39
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 10 Aug 2021 17:26:05 +0200, Peter wrote:

> [...]
    > zachowania spokojnego kierowcy

    > samochody SUF nie mają żadnego racjonalnego uzasadnienia poza naszym ego

    A jednak ludzie je wybieraja.
    Czesc docenia wyzsze siedzenie, inni wyzsze zawieszenie - na polskie
    dziury i krawezniki.

    Przy czym te europejskie suv to czesto malenstwa,
    niedawno pisalem o prawdziwej kolumbrynie ...

    > aż dziwię się że UE ich nie zakaże
    > NIC nie oferują

    Posrednio zakazuja - jakies tam normy spalania dla samochodow.

    > chcemy większe większe większe większe większe wyżej większe wyżej
    > większe wyżej
    >
    > model na 2030r:
    > https://iv.pl/image/GI8Ljr4

    Gdzies trzeba te baterie zmiescic :-)

    > jeżeli już ktoś chce to OK ale każdy suf powinien być wyposażony
    > obowiązkowo w 360 czujniki i kamery

    albo uwazac na dzieci.

    Przy czym tam mamy nieduze, miejskie suv.

    Zobacz tu - kamera umieszczona na wysokosci oczu kierowcy?
    https://youtu.be/o22ckHJbLas?t=386

    fajna widocznosc? Chyba jednak kamera troche klamie ..

    J.

  • 7. Data: 2021-08-10 18:01:09
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 10.08.2021 o 17:26, Peter pisze:

    > porównanie jakieś takiez chuja strony, nikt nie mógł przewidzieć
    > zachowania spokojnego kierowcy

    Spokojnego? No nie rozśmieszaj mnie. On był nafukany jakimiś tabletami.

    > samochody SUF nie mają żadnego racjonalnego uzasadnienia poza naszym ego

    Ale terenówki i pickup-y to już mają?

    > są ani nie większe w środku
    > są ani nie lżejsze
    > więcej palą ze względu na masę i opory

    Nie tylko SUV-y cierpią na te bolączki.

    > aż dziwię się że UE ich nie zakaże
    > NIC nie oferują

    Dopóki spełniają normy spalania, to oni w dupie mają czym kto jeździ.

    > chcemy większe większe większe większe większe wyżej większe wyżej
    > większe wyżej

    Kto chce, ten chce. Jak nie SUV-a, to terenówkę sobie kupi. Co to zmieni?

  • 8. Data: 2021-08-10 18:04:58
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2021-08-10 o 17:26, Peter pisze:

> [...]
    >
    > aż dziwię się że UE ich nie zakaże
    > NIC nie oferują
    >
    > chcemy większe większe większe większe większe wyżej większe wyżej

    Gdyby kierowano się wyłącznie wagą, to najpierw zakazaliby chyba
    elektrycznych? Ważą o ok. 400 kg więcej od spalinowego auta...
    Mój SUV waży 1234 kg, a ford mondeo kombi - ponad 1500. Więc nie jest to
    reguła także w przypadku tradycyjnych aut. Teraz robią cieńsze blachy no
    i ważna jest też długość auta.
    Nie palą aż tak dużo więcej, mały suv będzie palił mniej od podobnego
    auta normalnego, ale wyprodukowanego kilka lat temu, bo tak są silniki
    wyżyłowane.
    A co do wygody - mam takie zdjęcie:
    https://glowny-mechanik.pl/wp-content/uploads/wys?ok
    i-kraweznik.jpg
    Jak sądzisz, dlaczego ja nie mam problemu z zaparkowaniem przy tej
    ulicy? :-)
    Dalej na tym parkingu stała toyota bodaj cellica - starszy model - dupa
    jej nieźle wystawała na ulicę, bo kierownik też się bał podjechać bliżej
    krawężnika. Co ciekawe - akurat ten krawężnik nie jest jakoś szczególnie
    wysoki: https://tinyurl.com/3ndyj86k
    A przed chwilą jechałem przed Teslą 3 - widziałem w lusterku, jak facet
    wysiadł i oglądał próg zwalniający - czy przejedzie bez uszkodzeń, bo
    akurat był dość wysoki... Zdziwiłem się, bo akurat ten model na żywo
    widziałem pierwszy raz - byłem przekonany, że jest wyżej zawieszony...
    T.

  • 9. Data: 2021-08-10 18:50:37
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 10-08-2021 o 15:54, Peter pisze:
    > Kolejna ofiara mody na wysokie samochody:
    >
    > https://www.sadistic.pl/wiazcie-dobrze-sznurowki-swy
    m-babelkom-vt543925.htm

    > by wyżej się siedziało od somsiada

    A jakby się siedziało niżej, to Twoim zdaniem miałoby się lepszy widok
    na to co jest przed maską?
    Jakaś dziwna ta Twoja fizyka....

  • 10. Data: 2021-08-10 20:33:48

    Tue, 10 Aug 2021 17:41:39 +0200, w <c...@4...net>,
    "J.F" <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > A jednak ludzie je wybieraja.
    > Czesc docenia wyzsze siedzenie, inni wyzsze zawieszenie - na polskie
    > dziury i krawezniki.

    Na polskie dziury wystarcza każda osobówka.
    A SUV-y mają twardsze zawieszenia.