  • 61. Data: 2021-08-20 13:27:25
    Temat: Re: Kolejna ofiara mody SUFFFF
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2021-08-19 o 11:48, Irek.N. pisze:

    > Jasne, jakie te X5/X6/X7/Q5/Q7/Q8/Porsche/Jag/LR/Jeep... jakie to
    > strasznie niewygodne suwy.
    > Nawet nie siedziałeś w środku, a piszesz o nich.

    Siedziałem, siedziałem...
    Co prawda, jako pasażer, ale to wystarczy.
    Stąd wiem, że wieśniacy naprawdę chcieliby jeździć wygodnym samochodem.
    Poza tym woleliby nie być rozpoznawani, jako "ci wiochy zabitej
    dechami". Tym bardziej, że coś w tym jest - często widać i czuć, że te
    wieśniaki jednak chamem trącą wyraźnie. ;)

    --
    -
    Akarm

  • 62. Data: 2021-08-21 23:14:06
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    W dniu 13.08.2021 o 21:33, ąćęłńóśźż pisze:
    > Coś jak miejsca w samolocie i Twój amerykański spasiony sąsiad ważący 315 lbs.

    można dostosować się\przepisy o wymiarach miejsc parkingowych\miejsca siedzące w
    samolocie\etc. do rzeczywistości, próbować ją kształtować zakazami i nakazami, albo
    udawać
    że nic się nie dzieje dopóki problem nie urośnie

    jedno z tych rozwiązań jest bardzo popularne, ale średnio się sprawdza