-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
e.net!feeder.erje.net!feeder2.ecngs.de!ecngs!feeder.ecngs.de!news.uzoreto.com!n
ews-out.netnews.com!news.alt.net!fdc3.netnews.com!peer01.ams1!peer.ams1.xlned.c
om!news.xlned.com!peer01.ams4!peer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-media
.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neost
rada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Subject: Re: Kolejna ofiara mody SUFFFF
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <61128502$0$538$65785112@news.neostrada.pl>
<61128a61$0$529$65785112@news.neostrada.pl>
<61129a8c$0$516$65785112@news.neostrada.pl>
From: "T." <k...@i...pl>
Date: Tue, 10 Aug 2021 18:04:58 +0200
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:78.0) Gecko/20100101
Thunderbird/78.12.0
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <61129a8c$0$516$65785112@news.neostrada.pl>
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Language: pl
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Antivirus: AVG (VPS 210810-12, 10.8.2021), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Lines: 42
Message-ID: <6112a3aa$0$522$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.5.141.44
X-Trace: 1628611499 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 522 83.5.141.44:51911
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 3102
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2695825
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2021-08-10 o 17:26, Peter pisze:
>
>> Ile czasu minęło, 2-3 tygodnie, jak gość autobusem przeczochrał
>> kobietę w Katowicach? Podobno nie widział. Autobusów też zakazać?
>
> porównanie jakieś takiez chuja strony, nikt nie mógł przewidzieć
> zachowania spokojnego kierowcy
>
>
> samochody SUF nie mają żadnego racjonalnego uzasadnienia poza naszym ego
>
> są ani nie większe w środku
> są ani nie lżejsze
> więcej palą ze względu na masę i opory
>
> aż dziwię się że UE ich nie zakaże
> NIC nie oferują
>
> chcemy większe większe większe większe większe wyżej większe wyżej
> większe wyżej
Gdyby kierowano się wyłącznie wagą, to najpierw zakazaliby chyba
elektrycznych? Ważą o ok. 400 kg więcej od spalinowego auta...
Mój SUV waży 1234 kg, a ford mondeo kombi - ponad 1500. Więc nie jest to
reguła także w przypadku tradycyjnych aut. Teraz robią cieńsze blachy no
i ważna jest też długość auta.
Nie palą aż tak dużo więcej, mały suv będzie palił mniej od podobnego
auta normalnego, ale wyprodukowanego kilka lat temu, bo tak są silniki
wyżyłowane.
A co do wygody - mam takie zdjęcie:
https://glowny-mechanik.pl/wp-content/uploads/wys?ok
i-kraweznik.jpg
Jak sądzisz, dlaczego ja nie mam problemu z zaparkowaniem przy tej
ulicy? :-)
Dalej na tym parkingu stała toyota bodaj cellica - starszy model - dupa
jej nieźle wystawała na ulicę, bo kierownik też się bał podjechać bliżej
krawężnika. Co ciekawe - akurat ten krawężnik nie jest jakoś szczególnie
wysoki: https://tinyurl.com/3ndyj86k
A przed chwilą jechałem przed Teslą 3 - widziałem w lusterku, jak facet
wysiadł i oglądał próg zwalniający - czy przejedzie bez uszkodzeń, bo
akurat był dość wysoki... Zdziwiłem się, bo akurat ten model na żywo
widziałem pierwszy raz - byłem przekonany, że jest wyżej zawieszony...
T.
Następne wpisy z tego wątku
- 10.08.21 18:50 Cavallino
- 10.08.21 20:33 r...@k...pl
- 11.08.21 00:35 scobowski
- 11.08.21 10:31 ąćęłńóśźż
- 11.08.21 11:08 r...@k...pl
- 11.08.21 14:33 JDX
- 11.08.21 14:45 JDX
- 11.08.21 16:01 Jacek
- 11.08.21 18:00 T.
- 12.08.21 10:01 Shrek
- 12.08.21 10:11 T.
- 12.08.21 10:28 Cavallino
- 12.08.21 10:29 Shrek
- 12.08.21 10:30 Shrek
- 13.08.21 15:14 ąćęłńóśźż
Najnowsze wątki z tej grupy
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- Zapierdalać
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
Najnowsze wątki
- 2025-01-17 Warszawa => Inżynier oprogramowania .Net <=
- 2025-01-17 Natalia z Andrychowa
- 2025-01-17 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-17 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-17 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-17 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-01-17 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-17 Warszawa => Developer .NET (mid) <=
- 2025-01-17 Ostrów Wielkopolski => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi
- 2025-01-17 Katowice => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-01-17 Wróblewo => Analityk finansowy <=
- 2025-01-17 Żerniki => Specjalista ds. Employer Brandingu <=
- 2025-01-17 pradnica krokowa
- 2025-01-17 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-17 Warszawa => Helpdesk Specialist <=