  • 11. Data: 2014-04-04 16:39:18
    Temat: Re: Kolejna niedźwiedzia przysługa na przejściu...
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 04 Apr 2014 14:31:03 +0000 osobnik zwany AZ napisał:

    > Skoro dla Ciebie uwazniejsze przechodzenie przez jezdnie (bo pelno na
    > niej, pijakow, cpunow, zamyslonych, nieuwaznych) jest pieprzeniem glupot
    > no to faktycznie nie mamy o czym rozmawiac :-)

    co nie zmienia faku, że winny jest ten co je rozjechał.

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 12. Data: 2014-04-04 16:39:20
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    > Z jaką prędkością on musiał jechać?

    Lepiej nie pytaj

  • 13. Data: 2014-04-04 16:42:17
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-04-04, masti <g...@t...hell> wrote:

    > co nie zmienia faku, że winny jest ten co je rozjechał.

    W 100%, czy gdzies napisalem cos innego?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 14. Data: 2014-04-04 16:42:30
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    >mandaty raczej nic nie zmienią, wątpię, zeby większość takich sytuacji
    >powstawała świadomie i z premedytacją (jak będę musiał zapłacić 5000 to
    >może jednak nie jebnę pieszego). raczej bywa to chwilowe zagapienie,
    >rozkojarzenie, cokolwiek co odwróci uwagę na sekundę w nieodpowiednim
    >miejscu.

    Powodem jest zwykla bezmyslnosc.
    Jakosc oznakowania takich miejsc tez powinna byc poprawiona (specjalnie dla
    polskich kierowcow)

  • 15. Data: 2014-04-04 17:00:53
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik masti g...@t...hell ...

    > co nie zmienia faku, że winny jest ten co je rozjechał.

    Oczywiście.
    Ale ludzie rzeczywiście czasami chodzą tak jakby chcieli byc trafieni.
    Kaptur na głowie, słuchawki, nawet nie spojrzy i idzie.
    Jak to mówia - cmentarze pełne sa ludzi ktorzy mieli peirwszenstwo.

    Odrobinę wieksza uwaga po ktorejkolwiek ze stron i tragedii mozna było
    uniknąć.

  • 16. Data: 2014-04-04 17:04:29
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2014-04-04 15:47, AZ pisze:

    > Kolejna niedzwiedzia przysluga i niestety wyrok wydany na samego siebie,
    > wystarczylo jedno spojrzenie w prawo.

    Ale genialne prawo stwierdza, że winny ten, co walnął i pozamiatane.
    Oczywiście - winny kierowca z prawego p. Oczywiście: sprawcą wypadku
    były piesze. Podobnie, jak dla ustalania winnego przez policję nie
    istnieje argument "ale on mi machał, że mnie wpuszcza". Gdyby tu jeszcze
    ten zatrzymujący się kierowca z lewego pasa machał - to on jest sprawcą.
    Według faktów, a nie według litery prawa.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 17. Data: 2014-04-04 17:06:53
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2014-04-04 16:01, Czesław Wiśniak pisze:

    > Niestety mamy kolejny glosny argument za zapowiadana zmiana przepisow, a
    > mandaty za tego typu wykroczenia powinny wzrosnac kilka razy, tak zeby
    > gosc, ktory nie puszcza pieszego zapamietal to do konca zycia.

    A Ty myślisz, że w krajach gdzie np za kradzież obcinają rękę czy palce,
    to nikt nie kradnie?
    Nie ma dyskusji o winie, bo winny jest kierowca, ale własne życie warte
    jest chyba spojrzenia?
    Ostatnio przechodziłem na przejściu gdzie widok na drugi pas
    zasłonił autobus i ja idę i się rozglądam na przejściu, a połowa pieszych
    rusza na widok zielonego i nigdzie, ale to nigdzie nie patrzy (dodatkowo
    słuchawki w uszach, żeby przypadkiem nie usłyszeć klaksonu czy pisku opon).
    Więc gdyby jakiś kierowca się zagapił, to byłyby ze trzy trupy.
    Winny byłby kierowca, ale trzy życia na własną prośbę oddane.

    Postawiłbym raczej na edukację.

  • 18. Data: 2014-04-04 17:13:34
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    > Niestety mamy kolejny glosny argument za zapowiadana zmiana przepisow, a
    > mandaty za tego typu wykroczenia powinny wzrosnac kilka razy, tak zeby
    > gosc, ktory nie puszcza pieszego zapamietal to do konca zycia.

    Wysokość mandatów niczego nie zmienia. Za to czas najwyższy zacząć karać
    za to!! Nie ma dnia, żebym nie widział wymuszenia na przejściu albo
    omijaniu przepuszczającego samochodu. Czas, żeby policja się ustawiła za
    takim przejściem i dawała te 10 pkt i 500 zł. Ludzie raz dwa się nauczą
    przestrzegać tego przepisu.

    --
    MN

  • 19. Data: 2014-04-04 17:23:09
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 04 Apr 2014 15:00:53 +0000 osobnik zwany Budzik
    napisał:

> [...]
    > cmentarze pełne sa ludzi ktorzy mieli peirwszenstwo.
    >
    > Odrobinę wieksza uwaga po ktorejkolwiek ze stron i tragedii mozna było

    oczywiście. Cmentarze pełne są tych co mieli pierwszeństwo. Ale zrzucanie
    winy na tego, który zatrzymał się przed przejściem zgodnie z przepisami
    to już kompletny bezsens.

  • 20. Data: 2014-04-04 17:30:52
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2014-04-04 17:04, sqlwiel pisze:
> [...]
    > ten zatrzymujący się kierowca z lewego pasa machał - to on jest sprawcą.
    > Według faktów, a nie według litery prawa.

    Strach na ulicę wychodzić, jak tacy mundrzy jak ty się tam znajdują...

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm