    Date: Fri, 04 Apr 2014 17:06:53 +0200
    From: cef <c...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Kolejna niedźwiedzia przysługa na przejściu...

    W dniu 2014-04-04 16:01, Czesław Wiśniak pisze:

    > Niestety mamy kolejny glosny argument za zapowiadana zmiana przepisow, a
    > mandaty za tego typu wykroczenia powinny wzrosnac kilka razy, tak zeby
    > gosc, ktory nie puszcza pieszego zapamietal to do konca zycia.

    A Ty myślisz, że w krajach gdzie np za kradzież obcinają rękę czy palce,
    to nikt nie kradnie?
    Nie ma dyskusji o winie, bo winny jest kierowca, ale własne życie warte
    jest chyba spojrzenia?
    Ostatnio przechodziłem na przejściu gdzie widok na drugi pas
    zasłonił autobus i ja idę i się rozglądam na przejściu, a połowa pieszych
    rusza na widok zielonego i nigdzie, ale to nigdzie nie patrzy (dodatkowo
    słuchawki w uszach, żeby przypadkiem nie usłyszeć klaksonu czy pisku opon).
    Więc gdyby jakiś kierowca się zagapił, to byłyby ze trzy trupy.
    Winny byłby kierowca, ale trzy życia na własną prośbę oddane.

    Postawiłbym raczej na edukację.