  • Data: 2014-04-06 19:00:50
    Temat: Re: Kolejna niedźwiedzia przysługa na przejściu...
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik tá´? ...

    > Ten przepis jest głupi,

    Bo?
    Za mały odstep?

    > a przy tym niekonkretny, a jego egzekwowanie
    > praktycznie niemożliwe, bo jak zmierzyć, z jakim odstępem ktoś
    > wyprzedził rowerzystę, tak, żeby mogło być to dowodem np. w sądzie?

    Ale nie trzeba mierzyc jaki to był odstep.
    Chodzi tylko o okreslenie czy to było mniej czy wiekcej niz metr.
    Wiadomo, ze nikt nie czepia sie 80 czy 90 cm.

    > Ja też i co z tego?
    >
    > Wyobraź sobie co by było, gdyby nagle w tv powiedziano wszystkim, że
    > "moga, ale". Otóż powiem Ci, co by było -- zapamiętaliby, że "mogą" i
    > zapomnieli o "ale".

    Masz ludzi za wiekszych idiotów niz sa w rzeczywistosci.
    A wbrew pozosrom wiekszosc jednak dba o swoje zdrowie.
    Zwłaszcza przy bezposrednim zagrozeniu.

    > Wystarczyło, ze zaczęli bredzić o tym, że w paru krajach samochody
    > mają zatrzymywać się przed przejściem jak widzą pieszego na chodniku i
    > już połowa idiotów uznała, że tak jest w Polsce, chociaż prawo się nie
    > zmieniło.

    Abstrahujac od faktu, ze nie zauwazyłem takiej tendencji to: IMO mieszasz
    poszanowanie prawa ze zdrowym rozsadkiem.
    Zdrowy rozsadek mówi, ze jak trzeba sie zatrzymac przed przejsciem dla
    pieszych to jest ok. Ten sam zdrowy rozsadek mówi, ze wejscie przed
    nadjezdzacy pojazd moze byc dla nas niebezpieczne.

    > Niestety większość naszego społeczeństwa jest "inna". Do pewnych
    > rzeczy dochodzi się przez pokolenia, nie da się tego ludzi nauczyć w
    > rok czy nawet w 25 lat. Widać to doskonale np. po poziomie relacji
    > biznesowych, który obowiązuje w Polsce.

    Wielu rzeczy sie nauczylismy w bardzo krótkim czasie.
    Tego tez bysmy sie nauczyli, zwlaszcza, ze jest to proste, wygodne i
    dodatkowo takie lekko przeciw obecnym przepisom. A my to lubimy.