  • Data: 2014-04-06 22:26:53
    Temat: Re: Kolejna niedźwiedzia przysługa na przejściu...
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-04-06 21:51, LEPEK pisze:

    > Subiektywnym odczuciem.

    To żeby zrównoważyć Twoje odczucia powiem, że jako pieszy nie czułem
    się specjalnie inaczej (lepiej niż w Polsce) traktowany w Hiszpanii czy
    w Niemczech
    gdzie pieszym jestem dość często. Natomiast jako kierowca w tych krajach
    odczuwam zawsze spory komfort w Niemczech na drogach lokalnych i w mieście,
    gdzie nikt nie szarżuje i mnie nie wyprzedza i wszyscy jakoś dają radę
    50km/godz.
    Może się mniej spieszą i dlatego mają szansę się zatrzymywać.
    Ale za to jak podróżuję po Polsce z kierowcą Niemcem, to albo on jest
    zaprzeczeniem
    Twojego odczucia o kulturze niemieckich kierowców albo w Polsce
    specjalnie odreagowuje to, czego mu nie wolno u siebie. Ja jeżdżąc tu na
    niemieckich tablicach muszę
    za niego potem wyrabiać te normy grzecznościowe :-).