  • Data: 2014-04-06 17:11:30
    Temat: Re: Kolejna niedźwiedzia przysługa na przejściu...
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 6 kwietnia 2014 15:28:12 UTC+2 użytkownik Shrek napisał:

    > No patrz, a ja nie chce i nie wyprzedzam. Co w tym trudnego - są takie
    >
    > dwa pedały - w razie konieczności puszczasz ten prawy a jak naprawdę
    >
    > potrzeba to wciskasz środkowy:P
    >

    > Shrek.

    Ten od wypadku też wcisnął środkowy. Ale zanim się zatrzymał przejechał kilkadziesiąt
    metrów. Kluczem nie jest zatrzymywanie się bo pies chce przejść albo jakaś staruszka.
    Kluczem jest prędkość. Oczywiście piesi przede wszystkim muszą uważać jak wchodzą na
    jezdnię. Jezdnia to naturalne środowisko dla maszyn co ważą od kilkuset kilogramów
    wzwyż i poruszają się z dużymi prędkościami.