  • 211. Data: 2010-10-11 13:44:55
    Temat: Re: Kolejka na myjnie
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Excite" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:i8ut3f$ci0$1@news.net.icm.edu.pl...

    > No to się dowiedz u obsługi albo przeczytaj instrukcje a potem pchaj się
    > autem na myjnie.

    Czego mi piszesz co ja mam robić?
    Czy ja coś mówiłem że jeżdżę na jakąś myjnię?

    Pomyśl najpierw komu i na co odpowiadasz, a jak nie potrafisz dyskutować
    merytorycznie o problemie, a jedyne na co Cię stać to osobiste wycieczki, do
    tego nietrafione, to daj sobie spokój z dyskusją w ogóle.

  • 212. Data: 2010-10-11 13:52:15
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Jakub Witkowski" <j...@d...z.sygnatury> wrote in message

    > Żona hetera, wrzeszczące bachory... człowiekowi należy się w weekend
    > chwila

    Albo odwrotnie - zona fajna, to po cholere o 1 w nocy zamiast w cieplym
    wyrku, moczyc sobie nogawki na myjni?

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 213. Data: 2010-10-11 14:21:08
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin DoQ

    > No o to mi wlasnie chodzi.

    Ale jak uśrednia, to jednym przyspieszy, a innym opóźni. Tak, wiem,
    czepiam się. ;-)

    Swoją drogą moim zdaniem dylematy w stylu "jedna kolejka do wszystkich
    kas czy osobna do każdej" to niestety wina obsługi stacji. Powinno to być
    jasno napisane, a wnętrze powinno być tak zaprojektowane, żeby było
    oczywiste jak się stoi.

    --
    ignorance is bliss

  • 214. Data: 2010-10-11 15:05:48
    Od: DoQ <p...@g...com>

    kamil pisze:

    > Misiaku kolorowy, ja przynajmniej nie pienie sie, bo ktos przede mna w
    > kolejce mial czelnosc zrobic cos inaczej, niz swiete prawo poganiaczy
    > nakazuje. :)

    Nie spoufalaj się.

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 215. Data: 2010-10-11 15:08:29
    Od: DoQ <p...@g...com>

    to pisze:
    > Ale jak uśrednia, to jednym przyspieszy, a innym opóźni. Tak, wiem,
    > czepiam się. ;-)

    Owszem ;)

> [...]
    > kas czy osobna do każdej" to niestety wina obsługi stacji. Powinno to być
    > jasno napisane, a wnętrze powinno być tak zaprojektowane, żeby było

    Zgadza się, ale po to ludzie mają mózgi żeby z nich korzystać.

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 216. Data: 2010-10-11 16:09:13
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Mon, 11 Oct 2010 08:07:33 +0200, Artur 'futrzak' Maśląg
    <f...@p...com> wrote:

    >Np. postać w kolejce do myjni? :)

    Nie mam takiej potrzeby.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 217. Data: 2010-10-11 17:26:29
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-10-11 09:38, DoQ pisze:

    > Mam rozumiec, ze jak przydzie Ci wyjechac tyłem z pomiędzy drzewek czy
    > wzdłuż ściany to rozłożysz bezradnie ręce bo na kursie uczyli tylko
    > "obroc 2x kierownica w lewo jak zobaczysz pacholek na wysokosci
    > srodkowego slupka" ?

    Bardzo być może - zawsze można poprosić kogoś lepiej zapoznanego
    z kierownicą. Często mi się to zdarzało jak pracowałem na Mokotowie
    (Grażyny) :)

  • 218. Data: 2010-10-11 17:27:08
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-10-11 16:09, jerzu pisze:

    > Nie mam takiej potrzeby.

    Cieszę się razem z Tobą :)

  • 219. Data: 2010-10-11 18:38:14
    Od: Bydlę <b...@b...com>

    Dysiek wrote:
    > Dla mnie mycie auta to debilizm :-) W srodku mozna se odkurzyc, zeby sie
    > portki nie uwalily, ale na zewnatrz? Po co? :-) Swoje auto myje
    raz/dwa razy
    > w roku po zimie, zeby sol wyplukac i tyle.

    Podobną metodę stosują do zębów - jeśli wierzyć zaprzyjaźnionemu
    dentyście - niziny społeczne.
    Raz, dwa razy w roku - przed wizytą u dentysty...

    --
    Bydlę

  • 220. Data: 2010-10-11 18:48:59
    Od: Bydlę <b...@b...com>

    Marcin Jan wrote:
    > e to jeszcze nic ja kiedyś uwieczniłem na fotce kolejkę do myjni w
    > wigilię. Kolejka na 15 aut, godzina 15, pogoda deszczowo-śniegowa. Ehh.

    Nie mieszaj w to obrzędów religijnych katolików - na święta co się da,
    ma być czyste, więc myją.

    --
    Bydlę