eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyKolejka na myjnie › Re: Kolejka na myjnie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net!
    feeder1-2.proxad.net!proxad.net!feeder2-2.proxad.net!nx01.iad01.newshosting.com
    !newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-0
    2.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: to <t...@a...xyz>
    Subject: Re: Kolejka na myjnie
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <i8npto$fh9$1@mx1.internetia.pl> <i8oc82$t0t$1@node1.news.atman.pl>
    <i8pa5q$bh8$1@mx1.internetia.pl> <1...@r...power.pl>
    <i8q90o$9er$1@mx1.internetia.pl> <i8rvk9$6e9$1@news.dialog.net.pl>
    <i8s0j2$cdn$1@mx1.internetia.pl>
    <4cb1f341$0$22796$65785112@news.neostrada.pl>
    <i8suq7$t8n$1@mx1.internetia.pl>
    <4cb2241f$0$22811$65785112@news.neostrada.pl>
    <i8t8hj$mdt$1@mx1.internetia.pl>
    <4cb224cc$0$22811$65785112@news.neostrada.pl>
    <i8t8ne$mdt$2@mx1.internetia.pl>
    X-No-Archive: Yes
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Date: 11 Oct 2010 12:21:08 GMT
    Lines: 18
    Message-ID: <4cb30134$0$21004$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 80.52.166.102
    X-Trace: 1286799668 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 21004 80.52.166.102:37644
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2317128
    [ ukryj nagłówki ]

    begin DoQ

    >> Bo na jakiej zasadzie miałoby to przyspieszać? Uśrednia tylko czas
    >> oczekiwania, bo jeśli ktoś zablokuje czymś kasę (faktura, gorące psy
    >> itp.) to reszta przechodzi do innych kas i nie ma "pokrzywdzonych".
    >
    > No o to mi wlasnie chodzi.

    Ale jak uśrednia, to jednym przyspieszy, a innym opóźni. Tak, wiem,
    czepiam się. ;-)

    Swoją drogą moim zdaniem dylematy w stylu "jedna kolejka do wszystkich
    kas czy osobna do każdej" to niestety wina obsługi stacji. Powinno to być
    jasno napisane, a wnętrze powinno być tak zaprojektowane, żeby było
    oczywiste jak się stoi.

    --
    ignorance is bliss

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: