  • 221. Data: 2010-10-11 19:02:55
    Temat: Re: Kolejka na myjnie
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > Podobną metodę stosują do zębów - jeśli wierzyć zaprzyjaźnionemu
    > dentyście - niziny społeczne.
    > Raz, dwa razy w roku - przed wizytą u dentysty...

    Zeby myje, zeby byly zdrowe; w chacie sprzatam, zeby nie wdychac kurzu, etc.
    Ale powiedz mi jaki cel ma mycie auta z zewnatrz? Wycierasz sie w nie czy
    jak? Dotykasz cos oprocz klamki?

    Pozdrawiam
    Dysiek

  • 222. Data: 2010-10-11 19:44:23
    Od: Bydlę <b...@b...com>

    Dysiek wrote:

    > Zeby myje, zeby byly zdrowe; w chacie sprzatam, zeby nie wdychac
    kurzu, etc.
    > Ale powiedz mi jaki cel ma mycie auta z zewnatrz?

    ...żeby było czyste?
    Tak, to niewarygodne, ale odpowiedź może być aż tak prosta.
    :-)

    > Wycierasz sie w nie czy
    > jak? Dotykasz cos oprocz klamki?

    Tak, zdarza się, że dotykam auta.
    Nie zmienia to faktu, że myjący auto robią to, by było czytaste.
    To dość elementarne, przez to trudno się tłumaczy - myślałem, że
    przykład z zębami pomoże, ale się pomyliłem...

    --
    Bydlę

  • 223. Data: 2010-10-11 19:46:59
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > ...żeby było czyste?
    > Tak, to niewarygodne, ale odpowiedź może być aż tak prosta.
    > :-)

    Nie marnuje swojego cennego czasu zeby robic cos czego:

    - nie musze
    - nie sprawia mi przyjemnosci
    - nie ma zadnego uzasadnienia praktycznego

    :-)

    > Nie zmienia to faktu, że myjący auto robią to, by było czytaste.
    > To dość elementarne, przez to trudno się tłumaczy - myślałem, że przykład
    > z zębami pomoże, ale się pomyliłem...

    jak wyzej :-) Jak se kupie nowe auto to moze bede myl ;-)

    Pozdrawiam
    Dysiek

  • 224. Data: 2010-10-11 20:17:58
    Od: Bydlę <b...@b...com>

    Dysiek wrote:

    > Nie marnuje swojego cennego czasu zeby robic cos czego:
    >
    > - nie musze
    > - nie sprawia mi przyjemnosci
    > - nie ma zadnego uzasadnienia praktycznego

    Ale zezwalasz, by ci, którzy muszą, sprawia im to przyjemność i mają
    praktyczne uzasadnienie, mogli myć auta?
    :-)

    > Jak se kupie nowe auto to moze bede myl ;-)

    Podobnie mawiają ci od zębów - gdy mają już pierwsze, za które
    zapłacili, zaczynają dbać..
    ;-)

    --
    Bydlę

  • 225. Data: 2010-10-11 20:31:50
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > Ale zezwalasz, by ci, którzy muszą, sprawia im to przyjemność i mają
    > praktyczne uzasadnienie, mogli myć auta?
    > :-)

    A niech se kazdy robi co chce byle mi na glowe nie wlazil :-)

    Pozdrawiam
    Dysiek

  • 226. Data: 2010-10-11 22:10:53
    Od: "Kris" <n...@w...pl>

    Użytkownik "Excite" <n...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Dobrze wiesz że na myjniach bezdotykowych masz do wyboru albo kartę z
    > doładowaniami albo monety. Jak się nie podoba to nie korzystaj, przecież
    > nie ma przymusu. Ale jak już chcesz korzystać to nie blokuj innym wjazdu w
    > ramach jakiejś urojonej kary za zły automat do przyjmowania należności.

    usiadz i pomysl
    mam pojsc do innego sklepu i stanac w kolejce by rozmienic na 2 x 5 zybla?

    czyli reasumujac zasmiecic kolejke niczym bogu winnym ludziom
    bo stoja w innej sprawie i w innym punkcie handlowym dlatego
    ze nie moge pojsc do stacji BP by rozmienic na drobne?
    czy ty masz po kolei w glowie?

    > W kasie jest sprzedawca który ma ustawowy OBOWIĄZEK wydać resztę wiec nie
    > wiem o czym piszesz. Jak już chcesz jakieś przykłady podawać to może je
    > wpierw przemyśl.

    to kup sobie bilet w autobusie albo ciasto z ranca
    i zobaczasz jak dostaniesz w leb twoja piekna ustwa bauaha

  • 227. Data: 2010-10-11 22:12:25
    Od: "Kris" <n...@w...pl>

    > No to się dowiedz u obsługi albo przeczytaj instrukcje a potem pchaj się
    > autem na myjnie. Jak idziesz do sklepu i chcesz płacić kartą tam gdzie
    > kartą płacić się nie da to też każesz ludziom czekać, w ramach kary
    > blokujesz kasę i idziesz do domu albo bankomatu po gotówkę ? Sytuacja
    > analogiczna do blokowania myjni i zwalania winy na automat.

    pieprzysz glupoty
    sytuacja jest jasna wiadomo jakie sa formy platnosci na myjni
    w sklepie zawsze mozesz wiasc na zeszyt :)

  • 228. Data: 2010-10-12 16:01:37
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Cavallino

    > Nie - cytaty z Ciebie opisują coś dokładnie odwrotnego. (...)

    Czyli nie jesteś w stanie podać przykładów rzekomych epitetów czy
    wulgaryzmów. Nic dziwnego, bo ich w moich postach nie było.

    > Ale cały problem jest gdzie indziej - ktoś mówi o meritum problemu, albo
    > o tym jak on coś widzi, a Ty wyjeżdżasz z pyskiem i epitetami na NIEGO
    > personalnie.

    Buractwo nazywam buractwem. Jeśli pojawi się wątek o pierdzeniu przy
    stole to też nie będę rozwodził się nad odgłosem i zapachem będącym
    efektem tej czynności tylko nazwę to po imieniu -- chamstwem.

    > I już samo to jest po prostu nie do zaakceptowania.

    Taki wrażliwy jesteś na nazwanie Twojego zachowania "burackim", a sam w
    co drugim wątku wyzywasz osoby, których styl jazdy Ci nie odpowiada od
    "kapeluszy", a np. dzisiaj nazwałeś policjantów "śmierdzielami". To tylko
    pokazuje Twój sposób myślenia który widać także w tym wątku odnośnie
    blokowania kolejki do myjni. Zupełnie inne masz normy dla siebie i inne
    dla wszystkich pozostałych.

    --
    ignorance is bliss

  • 229. Data: 2010-10-12 16:08:15
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin DoQ

    > Zgadza się, ale po to ludzie mają mózgi żeby z nich korzystać.

    Ale jedna kolejka wcale nie jest jednoznacznie lepsza. Może bardziej
    "sprawiedliwa", ale za to odpowiednio dłuższa i wije się po całym sklepie.

    --
    ignorance is bliss

  • 230. Data: 2010-10-13 13:55:26
    Od: Rychu <r...@a...pl>

    W dniu 2010-10-08 20:58, DoQ pisze:
    > Co to za wieśniacka metoda żeby zaparkować przed wjazdem na myjnie, a
    > dopiero później pójść zapłacić? Przez takich debili trzeba czekać,
    > podczas gdy myjnia stoi pusta :/

    <http://www.youtube.com/watch?v=klsd8dxHSNE&feature=
    related>

    Chyba już nie mam wątpliwości o co chodzi w tym wątku. ;)

    Rychu
    W-wa | Panda VAN'05
    oznakowana KR637** :)