  • 121. Data: 2010-10-10 20:33:38
    Temat: Re: Kolejka na myjnie
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Sun, 10 Oct 2010 20:28:17 +0200, "Cavallino"
    <c...@k...pl> wrote:

    >Lubisz wyścigi na epitety?

    Jakie epitety?

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 122. Data: 2010-10-10 20:35:34
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Cavallino

    > Zazwyczaj tam gdzie kończysz dyskusję o problemie, a zaczynasz
    > dopierdzielać się do interlokutorów (i to najczęściej bezpodstawnie).
    > Czyli zazwyczaj po jakimś Twoim drugim poście w każdym wątku. ;-)

    To daj przykład moich bluzgów z tego wątku, bo ja ich tam nie widzę. A
    ten sposób dyskusji jest raczej charakterystyczny dla Ciebie.

    --
    ignorance is bliss

  • 123. Data: 2010-10-10 20:36:58
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > begin Cavallino

    > To daj przykład moich bluzgów z tego wątku, bo ja ich tam nie widzę.

    Bluzgi, inwektywy, wyzwiska - nazywaj sobie swoją twórczość jak chcesz.

  • 124. Data: 2010-10-10 20:37:57
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "jerzu" <t...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:on14b6lhl94r49bq98mgsoqfoaumqdp8mn@4ax.com...

    > Jakie epitety?

    Jakiekolwiek.
    Choćby coś co zaczyna się od słów "a ty jesteś....".

  • 125. Data: 2010-10-10 20:38:22
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Artur Maśląg pisze:

    > Czemu zablokowaniem? Staję w kolejce zgodnie z zasadami. Trudno, bym
    > wcześniej sprawdzał, jaka jest forma realizacji tej usługi.

    Jak to czemu zablokowaniem?
    Mam kwit na myjnie, chce umyc samochod. Nie moge tego zrobic bo
    zablokowales wjazd na myjnie nie bedac przygotowanym do uslugi. Dlaczego
    mam czekac az ogarniesz temat, uzbierasz drobne czy tez wystoisz sie w
    kolejce za kuponem?

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 126. Data: 2010-10-10 20:39:26
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Sun, 10 Oct 2010 12:41:27 +0200, "moje_przedmioty"
    <f...@p...onet.pl> wrote:

    >Trza było użyć mózgu i wjechać od drugiej strony do myjni

    Zwłaszcza jak tam jest brama, która otwiera się dopiero po umyciu
    auta, a po jego wyjeździe się znowu zamyka :))

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 127. Data: 2010-10-10 20:41:41
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "jerzu" <t...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:q124b655g75tv6jdvhjm59gt15trbbd46c@4ax.com...

    > Zwłaszcza jak tam jest brama, która otwiera się dopiero po umyciu
    > auta, a po jego wyjeździe się znowu zamyka :))

    Nie spotkałem jeszcze przypadku, żeby nie szło jej otworzyć jednym
    przyciskiem.

  • 128. Data: 2010-10-10 20:46:06
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-10-10 20:29, DoQ pisze:

    > Granica czasowa jest prosta. Ja stracilem ok 15 min.
    > 10 min oczekujac na pojawienie sie wlasciciela zaparkowanego samochodu i
    > jakies 5 min na jego mycie.

    No cóż, najwyraźniej nie jest prosta. Zdarzało mi się dużo dłużej
    czekać z różnych przyczyn - nawet będąc pierwszym :)

  • 129. Data: 2010-10-10 20:47:06
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-10-10 20:32, to pisze:
    > begin Artur Maśląg

    > Zaczyna się w momencie gdy myjnia jest wolna, a pierwszy w kolejce do
    > niej nie wjeżdża.

    Pierwszy w kolejce może do myjni nie wjeżdżać z różnych przyczyn.

  • 130. Data: 2010-10-10 20:48:14
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Cavallino pisze:

    > Nie.
    > Uważam że bluzganie na interlokutora, tylko dlatego że ośmiela się mieć
    > inne zdanie, jest dokładnym przeciwieństwiem zabawności.

    LOL - odezwał się słodkopierdzący, co to zamiast "kurwa" woli fałszować
    wypowiedzi swoich interlokutorów.

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com