  • 111. Data: 2010-10-10 20:20:49
    Temat: Re: Kolejka na myjnie
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Sun, 10 Oct 2010 15:18:45 +0200, "Cavallino"
    <c...@k...pl> wrote:

    >Wiem.

    Uważasz że to jest zabawne? Zachowujesz się jak jakiś gówniarz. Nie
    chcesz, nie potrafisz dyskutować to nie dyskutuj. Bo takim
    przekręcaniem cytatów nie wystawiasz sobie dobrego świadectwa.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 112. Data: 2010-10-10 20:22:13
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-10-10 20:08, DoQ pisze:
    (...)
    > Aaaa i to rozeznanie musi wiązać się z zablokowaniem wjazdu do myjni -
    > fajnie ;)

    Czemu zablokowaniem? Staję w kolejce zgodnie z zasadami. Trudno, bym
    wcześniej sprawdzał, jaka jest forma realizacji tej usługi.
    Wiesz, tutaj już bywali tacy, którzy psioczyli na ludzi płacących
    kartami za paliwo, a oni mieli gotówkę. Jakiś czas temu walczyłem
    ze zwalonym automatem (przed myjnią), który robił wszystko, tylko
    usługi nie chciał zrealizować. Polazłem na stację, a tam pytanie,
    czy chociaż dostałem kod 'usługi' (cokolwiek by to miało znaczyć).
    W efekcie zapłaciłem w kasie, miły pan przyszedł i uruchomił
    myjkę ręcznie.

  • 113. Data: 2010-10-10 20:25:03
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-10-10 20:17, jerzu pisze:

    > To po kiego chuja parkuje auto przed wjazdem do myjni? :)

    Są i tacy niestety. Z drugiej strony patrząc - gdzie jest ta magiczna
    granica miedzy oczekiwaniem na usługę, a parkowaniem przed wjazdem
    do myjni?

  • 114. Data: 2010-10-10 20:26:07
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "jerzu" <t...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:

    > Uważasz że to jest zabawne?

    Nie.
    Uważam że bluzganie na interlokutora, tylko dlatego że ośmiela się mieć inne
    zdanie, jest dokładnym przeciwieństwiem zabawności.
    A odwrócenie bluzgów, za analogię do podstawienia lustra pajacowi, który
    chce robić głupie gesty i głupie miny - niech je robi do siebie.

    Weź to również do siebie.

  • 115. Data: 2010-10-10 20:28:17
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-10-10 19:59, Artur Maśląg pisze:
    > W dniu 2010-10-10 19:53, DoQ pisze:
    > (...)
    >
    > Kwitomat najwyżej kieruje petenta do właściwego okienka, choć jak
    > praktyka pokazuje, dla wielu osób jest to nie od ogarnięcia.

    > Nie tylko na stacjach i nie tylko przez cywilizowanych :)

    Fakt, ale ci, których wymieniasz potrzebują dłuższej reformy myślowej. ;)

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 116. Data: 2010-10-10 20:28:17
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "jerzu" <t...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:

    > Nie
    > chcesz, nie potrafisz dyskutować

    Ale o jakiej dyskusji mowa?
    Lubisz wyścigi na epitety?

    Wybacz, ale mnie tego typu zachowania rodem z kabiny tira nie bawią, jeśli
    bawią Ciebie to sam się w nie baw, innych do tego nie zmuszaj.
    Radzę zapamiętać - bluzganie i szermowanie epitetami NIE JEST dyskusją i nie
    zasługuje na ochronę.

  • 117. Data: 2010-10-10 20:29:45
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Artur Maśląg pisze:

    > Są i tacy niestety. Z drugiej strony patrząc - gdzie jest ta magiczna
    > granica miedzy oczekiwaniem na usługę, a parkowaniem przed wjazdem
    > do myjni?

    Granica czasowa jest prosta. Ja stracilem ok 15 min.
    10 min oczekujac na pojawienie sie wlasciciela zaparkowanego samochodu i
    jakies 5 min na jego mycie.

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 118. Data: 2010-10-10 20:30:30
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Cavallino

    > Uważam że bluzganie na interlokutora, tylko dlatego że ośmiela się mieć
    > inne zdanie, jest dokładnym przeciwieństwiem zabawności.

    Gdzie masz bluzgi w moich postach?

    --
    ignorance is bliss

  • 119. Data: 2010-10-10 20:32:29
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Artur Maśląg

    > Są i tacy niestety. Z drugiej strony patrząc - gdzie jest ta magiczna
    > granica miedzy oczekiwaniem na usługę, a parkowaniem przed wjazdem do
    > myjni?

    Zaczyna się w momencie gdy myjnia jest wolna, a pierwszy w kolejce do
    niej nie wjeżdża.

    --
    ignorance is bliss

  • 120. Data: 2010-10-10 20:33:02
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > begin Cavallino

    > Gdzie masz bluzgi w moich postach?

    Zazwyczaj tam gdzie kończysz dyskusję o problemie, a zaczynasz dopierdzielać
    się do interlokutorów (i to najczęściej bezpodstawnie).
    Czyli zazwyczaj po jakimś Twoim drugim poście w każdym wątku. ;-)