  • Data: 2010-10-11 11:40:42
    Temat: Re: Kolejka na myjnie
    Od: Artur 'futrzak' Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-10-11 10:46, DoQ pisze:
    (...)
    > Parkujesz samochod przed myjnia i dopiero wtedy zastanawiasz sie jak
    > zrealizowac transakcje.

    Nie parkuję, tylko staję w kolejce. Jak jej nie ma, to jestem pierwszy.

    > W ostatecznosci idziesz do kasy i kupujesz kod,

    Nie w ostateczności, tylko w zależności od formy realizacji usługi
    w danym punkcie.

    > tak jak to jest w 99% przypadkow.

    Nieprawda. Zresztą jak pisałem wcześniej, że przyjechałem na myjnię,
    a nie tankować.

    > Przeciez sam to napisales.

    Jak widzisz napisałem jednak coś innego.

    > ?? Przeciez kazda myjnia automatyczna ma brame wjazdowa.

    No ma.

    > Jaka to bedzie roznica jak przesuną ją przed podjazd, skoro i tak
    > zrobisz to samo tj. zaparkujesz przed nia i pojdziesz szukac kodów.

    A kto pisał o przesuwaniu bramy wjazdowej? Pisałem o np. dodatkowym
    szlabanie przed drogą dojazdową do myjni, sprzed którego można
    odgonić namolnych klientów bez kodów - jak już wjedzie taki przed
    samą myjnię to ciężko się go pozbyć - samochody potrafiące samodzielnie
    się unosić widziałem ostatnio w "Powrocie do przyszłości".