  • Data: 2010-10-11 13:01:35
    Temat: Re: Kolejka na myjnie
    Od: Artur 'futrzak' Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-10-11 11:50, DoQ pisze:
    (...)
    > Ja tez przyjechalem tylko na myjnie, mam kod w kieszeni - mam czekac na
    > Ciebie az sie ogarniesz na stacji?

    Być może - ja tam sobie grzecznie czekam w kolejce, niezależnie od tego
    czy ktoś już ma ten kupon, pogubił się w obsłudze automatu, czy też ma
    problem z poprawnym ustawieniem się w prowadnicach. Podobnie jak w
    kolejce do bramki na autostradzie, przy wyjeździe z parkingu,
    czy zwyczajnie w kolejce do dystrybutora a później do kasy. Dzień
    jak co dzień.

    > Aha, metody siłowe zamiast empatii i logicznego myślenia...

    Nie wiem, poddaję Ci różne pomysły, które zabezpieczą Twój prywatny
    interes. Empatia działa nie tylko na Twoją korzyść, a co do logiki
    - dla mnie doszukiwanie się sztucznych problemów raczej nie jest
    dowodem na logiczne myślenie. Oczywiście, przy stosownie dobranych
    założeniach pewne wnioski można nazwać logicznymi, ale to inna kwestia.