  • Data: 2010-10-11 09:45:59
    Temat: Re: Kolejka na myjnie
    Od: "Axel" <a...@o...niespamuj.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "DoQ" <p...@g...com> wrote in message
    news:i8pnn7$a21$1@mx1.internetia.pl...

    > No dobrze - ale dlaczego majac kupon z kodem mam stac i czekac na kogos
    > kto go jeszcze nie posiada? Mozesz mi to jakos sensownie wyjasnic?

    Dlatego, ze na myjni, na ktora ja jezdze (od 9 lat), podjezdza sie pod
    myjnie, a potem idzie po kupon. Czy nie ma kolejki, czy jest - robi sie tak
    samo. I nie spotkalem sie z zadnymi nieporozumieniami w tym wzgledzie.
    Duzo dluzej czesto czekam, az jakas sierota ustawi samochod, bo nie
    przeczytala instrukcji obslugi myjni.
    Pytales kiedys, dlaczego czekasz pod dystrybutorem, az ktos tankujacy przed
    Toba znajdzie sobie ulubione prezerwatywy i dostanie parowke w bulce?

    --
    Axel