  • Data: 2010-10-10 12:28:32
    Temat: Re: Kolejka na myjnie
    Od: DoQ <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:

    > A może on był pierwszy, tylko wcześniej sobie zeżarł gorącego kundla,
    > wypił namiastkę kawy, czy poprzeglądał nagrody w konkursie frajerskim? :>

    W tym przypadku niekoniecznie ;-)
    Jeszcze jeden przyklad. Czasem (rzadko bo rzadko) tankuje rano, kupuje
    kod na mycie i dopiero wracajac wieczorem jade na myjke. Oczywiscie
    moglbym umyc samochod od ręki, ale zdarza sie ze musze czekac na pępki
    świata co dopiero stoją w kolejce po kupony.

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com