  • Data: 2010-10-10 12:33:29
    Temat: Re: Kolejka na myjnie
    Od: DoQ <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Cavallino pisze:

    > Burak to jest ktoś, kto uważa że świat kręci się wokoł niego, więc w
    > związku z tym każdy mieszkaniec świata ma obowiązek robić mu dobrze.
    > A normalny człowiek wie, że każdy musi sam o swoje interesy zadbać, więc
    > on przede wszystkim ma dbać o swoje.

    Zastawię ci wyjazd z posesji i pójde na zakupy.
    Przeciez nic sie nie stanie jak poczekasz kwadrans z wyjazdem. Szukanie
    miejsca do zaparkowania to zmarnowane przeze mnie paliwo, poza tym po co
    mam chodzic tak daleko do sklepu - nie jestem burakiem i dbam o wlasne
    interesy.

    > A nie przejmować się tym, że ktoś kto przyjedzie minutę PÓŹNIEJ i akurat
    > ma karnet (czyli szansa bliska zeru), będzie musiał stać może o 1 minutę
    > dłużej, z tytułu zakupu żetonu.

    Srute nie minute - samochod/y przede mna myje/a sie minute?

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com