  • 1. Data: 2011-11-18 22:17:32
    Temat: "Kolego, ciebie to chyba równo porypało"
    Od: to <t...@x...abc>

    Jak w temacie:
    http://www.youtube.com/watch?v=aROJXTOLt0o

  • 2. Data: 2011-11-18 22:19:32
    Temat: Re: "Kolego, ciebie to chyba równo porypało"
    Od: "m...@i...pl" <m...@i...pl>

    On 11/18/2011 10:17 PM, to wrote:
    > Jak w temacie:
    > http://www.youtube.com/watch?v=aROJXTOLt0o

    Mało to razy się takie coś wydarzyło?

  • 3. Data: 2011-11-18 22:26:06
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    Mało to razy się takie coś wydarzyło?

    Mi 1 listopada tego roku dopiero pierwszy raz...
    Miałem sporo miejsca na trawie i dzięki temu żyję.
    Do tej pory nie spotkałem drugiego takiego debila na drodze, a tu proszę
    kolejny, znacznie bardziej groźny, bo dodatkowo kształcony ("C") i
    "opancerzony"
    Pozdrawiam !
    WOJO

  • 4. Data: 2011-11-18 22:27:09
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 18-11-2011 22:17, to pisze:

    > http://www.youtube.com/watch?v=aROJXTOLt0o

    Kierowca osobówki wykazał się absolutnym brakiem kultury na drodze,
    przecież widział że ciężarówka chce wyprzedzić!

    --
    Paweł

  • 5. Data: 2011-11-18 22:46:08
    Od: to <t...@x...abc>

    begin m...@i...pl

    > Mało to razy się takie coś wydarzyło?

    O każdy raz za dużo. :)

  • 6. Data: 2011-11-18 23:34:38
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "DoQ"

    > Kierowca osobówki wykazał się absolutnym brakiem kultury na drodze,
    > przecież widział że ciężarówka chce wyprzedzić!

    I trombił! Pewnie złodziej, bo każdy pijak to złodziej i jeszcze trombi
    na drodze.

  • 7. Data: 2011-11-18 23:45:01
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Przemys?aw Czaja

    > I trombił! Pewnie złodziej, bo każdy pijak to złodziej i jeszcze trombi
    > na drodze.

    Nakupywali sobie trombek i teraz trombiom... Bes komentaża.

  • 8. Data: 2011-11-18 23:47:55
    Od: DoQ <p...@g...com>

    > I trombił! Pewnie złodziej, bo każdy pijak to złodziej i jeszcze trombi
    > na drodze.

    Poza tym ostro chamował na drodze.

    --
    Paweł

  • 9. Data: 2011-11-19 00:01:02
    Od: to <t...@x...abc>

    begin DoQ

    > Poza tym ostro chamował na drodze.

    AMEN!!!1jeden

  • 10. Data: 2011-11-19 23:50:17
    Od: "Kris_Poland" <n...@w...pl>

    Użytkownik "to" <t...@x...abc> napisał w wiadomości
    > Jak w temacie:
    > http://www.youtube.com/watch?v=aROJXTOLt0o
    >
    > --
    > "An intelligent man is sometimes forced to be drunk
    > to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway

    zglosic i czapa
    gosc sie bedzie musial przeturlac do sadu gdzie to zglosisz