  • 31. Data: 2010-04-29 18:03:52
    Temat: Re: Kobiety kultura
    Od: Olek <a...@d...pl>

    On 2010-04-29 09:07, GB wrote:

    > "Nie przepuszczę, bo jestem kobietą i to ja mam pierszeństwo. Poza tym
    > się spieszę i chcę z tego prawa skorzystać. A żeby nie drażnić lwa udaję
    > że nie zauważyłem".

    Faceci myślą zero-jedynkowo - TAK, NIE

    Kobiety myślą w systemie neuronowym o nielogicznej strukturze - TAK=NIE,
    NIE=TAK, NIE WIEM, A MOŻE, NIE DZISIAJ, PEWNIE TAK, PEWNIE NIE... itd.
    Przy okazji myślą równolegle o makijażu, ubiorze, kolczykach u kobiety
    na chodniku, oczku w rajstopach, kolejnej zmarszce pod okiem, włosach na
    nogach itp.

    Tak więc biorąc pod uwagę czas realizacji procesu myślowo-decyzyjnego
    kobiety - ona wpada na przemyślenia dopiero po sprawie, albo i nie wpada
    - zależy od losowości i zajętości jej mózgu :)

    pozdr

  • 32. Data: 2010-04-29 18:26:09
    Od: MichałG <g...@w...pl>

    Borys Pogoreło pisze:

    > Wyskoczył Ci kiedyś z prawej ktoś na zjeździe z autostrady?

    To Twoje zdanie. Wniosek jest prosty:
    mozna olać przepisy. Bo slag go trafi jak użyje przepisowo
    kierunkowskazu... drgawki w lewej ręce?
    A czasem pewnie chciałbyś by Cie traktowac powaznie.... tak?
    Michał

  • 33. Data: 2010-04-29 18:26:15
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 29 Apr 2010 13:36:24 +0100, kamil napisał(a):

    > Patrz, a jezdza jednak bezpieczniej. :)
    >
    > http://www.fhwa.dot.gov/ohim/womens/chap26.pdf
    > http://www.crashstuff.com/men-versus-women-drivers-c
    ar-accidents-statistics/
    > http://www.car-accidents.com/pages/car-crash-men-wom
    an.html

    Przede wszystkim - przelicz na wozokilometry.
    A potem przelicz szanse na udział w wypadku.

    Wyjdzie, że w obydwóch przypadkach kobiety są daleko za facetami.

    --
    ___________ (R)
    ___/ /_ ___ os. Jagiellońskie 13/43 31-833 Kraków (012 378 31 98)

  • 34. Data: 2010-04-29 18:27:17
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 29 Apr 2010 13:27:25 +0100, kamil napisał(a):

    > daleka mrugnac i juz rusza. Wpuszczasz kobiete i w 8 przypadkow na 10 trzeba
    > sie zatrzymac, pomrugac, pomachac, a ona i stoi dalej i cieszy sie, ze ja
    > podrywasz.

    Czeka na czerwony dywan i kwiaty.

  • 35. Data: 2010-04-29 18:32:07
    Od: "andreas" <a...@o...pl>

    Użytkownik "wawior85" <w...@g...com> napisał w wiadomości
    > Chodzi chyba o to, że w większości przypadków, po prostu boją się tego
    > manewru. Pewnie tak samo jak skręcania w lewo na skrzyżowaniu...

    Znam kierowniczkę, która do celu jedzie tylko skręcając w prawo. Nawet jakby
    miała drugie tyle drogi nadrobić.

    --
    andreas

  • 36. Data: 2010-04-29 19:45:48
    Od: Olek <a...@d...pl>

    On 2010-04-29 18:32, andreas wrote:

    > Znam kierowniczkę, która do celu jedzie tylko skręcając w prawo. Nawet
    > jakby miała drugie tyle drogi nadrobić.

    o kurde a to możliwe jest? :D

  • 37. Data: 2010-04-29 20:42:02
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Olek" <a...@d...pl> napisał w wiadomości

    > o kurde a to możliwe jest? :D

    W Poznaniu z ulicy Głogowskiej już nigdzie w lewo nie skręcisz.
    A trzeba.
    Więc musisz skręcić w prawo, 200 m, w prawo, 200 m, w prawo i przeciąć
    Głogowską na wprost.

  • 38. Data: 2010-04-29 21:01:30
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail b...@p...edu.leszno napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Jeśli robią to bez zmiany prędkości, a hamować zaczynają dopiero na
    > tym
    > pasie, to w czym to przeszkadza?

    z prostego powodu - czasem jade szybciej, czasem jade duzo szybiciej,
    czasem jade lewym pasem - moglbym swoje zachowanie dostostosowac do ich
    planów, wiedzac, jakie sa. No ale w sygnalizowaniu manewrów chyba wlasnie o
    to chodzi?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Za górami za lasami żył Bin Laden z Talibami, aż pewnego dnia we wtorek gdy

  • 39. Data: 2010-04-29 21:01:36
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Massai t...@w...pl ...

    > Proszę bardzo:
    > prawdziwy mężczyzna nigdy nie zdradza swoich zamiarów! ;-)

    hmmm
    nawet jak zgasi swiatło?

  • 40. Data: 2010-04-29 23:09:02
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Thu, 29 Apr 2010 18:26:09 +0200, MichałG napisał(a):

    > To Twoje zdanie. Wniosek jest prosty:
    > mozna olać przepisy. Bo slag go trafi jak użyje przepisowo
    > kierunkowskazu... drgawki w lewej ręce?
    > A czasem pewnie chciałbyś by Cie traktowac powaznie.... tak?

    Ja używam w tej sytuacji kierunkowskazu. Niemniej nie widzę problemu jeśli
    ktoś w *tym* *konkretnym* przypadku mignie dopiero zjeżdżając, jeśli nie
    zmieni prędkości do czasu zakończenia zmiany pasa.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl