  • 41. Data: 2010-04-29 23:35:09
    Temat: Re: Kobiety kultura
    Od: to <t...@a...xyz>

    Olek wrote:

    > Tak więc biorąc pod uwagę czas realizacji procesu myślowo-decyzyjnego
    > kobiety - ona wpada na przemyślenia dopiero po sprawie, albo i nie wpada
    > - zależy od losowości i zajętości jej mózgu :)

    Jak to możliwe, że naklejona na klapie RYBA zmienia w ten sposób mężczyzn?

    --
    cokolwiek

  • 42. Data: 2010-04-30 00:03:02
    Od: Olek <a...@d...pl>

    On 2010-04-29 23:35, to wrote:

    > Jak to możliwe, że naklejona na klapie RYBA zmienia w ten sposób mężczyzn?

    Rybka - pipka :D

  • 43. Data: 2010-04-30 00:03:39
    Od: Olek <a...@d...pl>

    On 2010-04-29 20:42, Cavallino wrote:

    > W Poznaniu z ulicy Głogowskiej już nigdzie w lewo nie skręcisz.
    > A trzeba.
    > Więc musisz skręcić w prawo, 200 m, w prawo, 200 m, w prawo i przeciąć
    > Głogowską na wprost.

    no to podziwiam kobietę :)

  • 44. Data: 2010-04-30 06:01:15
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail b...@p...edu.leszno napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Ja używam w tej sytuacji kierunkowskazu. Niemniej nie widzę problemu
    > jeśli
    > ktoś w *tym* *konkretnym* przypadku mignie dopiero zjeżdżając, jeśli
    > nie zmieni prędkości do czasu zakończenia zmiany pasa.

    o tym wlasnie mowie.
    Wielu kierowników nie widzi w tym problemu...
    A na autostradzie mruganie jest potrzebne chocby ze wzgledu na duzo wieksze
    roznice predkosci niz np. w terenie zabudowanym.
    BTW jezeli chcesz mrugac skrecajac, to po co mrugac?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Dyplomata to człowiek, który pamięta o urodzinach kobiety,

  • 45. Data: 2010-04-30 06:41:06
    Od: "andreas" <a...@o...pl>

    > Jak to możliwe, że naklejona na klapie RYBA zmienia w ten sposób mężczyzn?

    Nie zmienia, bo to jest skutek a nie przyczyna. Ta ryba informuje o
    nieodracalnych zmianach, które już zaszły wcześniej.

    --
    andreas

  • 46. Data: 2010-04-30 08:46:15
    Od: rybak <b...@b...net>

    On Thu, 29 Apr 2010 09:07:28 +0200, GB <g...@o...pl> wrote:

    >Witam,
    >
    >Chciałbym potwierdzić swoje dotychczasowe odczucia w stosunku do pewnej
    >praktyki stosownej masowo przez kobiety za kierownicą :)
    >
    >- totalnia zlewka chcących zmienić pas ruchu, włączyć się do ruchu.
    >Mówiąc kolokwialnie "pi..... ci... nie wpuści".

    Coś w tym jest, Ja również się nad tym zastanawiałem ostatniej zimy.
    Mam koło domu taki 100-metrowy kawałek utwardzonej drogi, na której w
    zimie 2 samochody się po prostu nie miną. Kierowcy (faceci) nauczyli
    się, że pierwszeństwo na niej ma ten, co już wjechał i jedzie, a ten
    który chce wjechać na drogę z przeciwnego kierunku musi poczekać, aż
    tamten przejedzie. I wszyscy tak robią.... oprócz kobiet (a
    przynajmniej niektórych). Co najmniej kilkanaście razy zdarzyło mi
    się, że dojeżdżam już prawie do końca drogi, a tu nagle na czołówkę
    wyskakuje mi kobitka i wali prosto na mnie, nawet nie myśląc o
    wycofaniu. Oczekuje zapewne, że zatrzymam się, wycofam 90 metrów,
    przepuszczę ją i znowu podejmę próbę przejechania tego kawałka.

    Rob

  • 47. Data: 2010-04-30 08:55:20
    Od: Mateusz <m...@g...com>

    kobiety myślą o tysiącu różnych rzeczy w minucie - taka prawda.
    Wiecznie rozkojarzone - nawet podczas seksu - to już jest w ogóle
    masakra.
    Faceci za kółkiem też czasami dają pokaz głupoty ale zauważcie jedną
    rzecz na przykładzie: facet wymusza pierwszeństwo i robi to czasami z
    premedytacją a kobieta ? raczej właśnie z nieogarnięcia ;-)

    Pozdrawiam,
    Mateusz

  • 48. Data: 2010-04-30 09:29:18
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

> [...]
    >
    > - totalnia zlewka chcących zmienić pas ruchu, włączyć się do ruchu. Mówiąc
    > kolokwialnie "pi..... ci... nie wpuści".

    zgadzam się z Tobą, kobiety nie wpuszczają, owszem wyjątki się zdarzają ale
    to wyjątki,

    brat

  • 49. Data: 2010-04-30 11:03:33
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Mateusz" <m...@g...com> wrote in message
    .googlegroups.com...

    > Wiecznie rozkojarzone - nawet podczas seksu - to już jest w ogóle
    > masakra.

    Moze przestan gazete czytac i zajmij sie nia podczas tego seksu? ;)

    MSPANC!

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 50. Data: 2010-04-30 11:06:37
    Od: MichałG <g...@w...pl>

    Borys Pogoreło pisze:

    > Ja używam w tej sytuacji kierunkowskazu. Niemniej nie widzę problemu jeśli
    > ktoś w *tym* *konkretnym* przypadku mignie dopiero zjeżdżając, jeśli nie
    > zmieni prędkości do czasu zakończenia zmiany pasa.

    po cholere ma mrugać jak juz zjezdza- dyskoteka nie jest potrzebna.
    Sygnalizuje sie *zamiar* *ZAMIAR*!!!!!!!!!!!! skretu i manewru. Jak juz
    zjedza, to kazdy widzi co robi i sygalizacja zda sie psu na bude...

    Michał