  • 61. Data: 2010-05-01 00:03:28
    Temat: Re: Kobiety kultura
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Fri, 30 Apr 2010 21:01:13 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

    > dokładnie tak, ze jak puszcze gaz w momencie zjezdzania, to dojade do
    > slimaka z idealna predkoscia aby go pokonac, bez dotykania hamulca -eko.
    > No i gdy zjezdzam, gosc skreca kierownica i tez zjezdza.
    > Efekt - moglem go wyprzedzic wczesniej.

    I miałbyś kolejnego zjeżdżającego przed sobą, life is brutal ;)

    > Efekt nr 2 - musze ostro hamowac, eco-driving poszedł sie jebac.

    Jeśli jak pisałeś lubisz sobie depnąć na autostradzie, to tej ekologii i
    tak za bardzo nie pomożesz ;)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 62. Data: 2010-05-01 00:04:50
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Fri, 30 Apr 2010 14:35:50 +0200, MichałG napisał(a):

    > A skad wiesz, że nie wróci na Twoj prawy pas, bo najechał na linię tylko
    > dlatego, że pisał smsa? Jakby zasygalizował zjazd, to możesz depnac po
    > gazie ze 2 sekundy wcześniej... ;)

    Pisanie SMS-a na autostradzie... Cóż, różne są drogi do nagrody Darwina :)
    Niedawno mijałem potencjalnego kandydata, wymieniał na pasie awaryjnym lewe
    przednie koło.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 63. Data: 2010-05-01 10:44:24
    Od: Vax <m...@z...sie>

    W dniu 2010-04-29 09:07, GB pisze:

    > Moim zdaniem wynika to z naszej pierdykniętej kultury romantycznej, w
    > której kobiety całowało się w rączki, przepuszczało bezwarunkowo w
    > drzwiach.

    W rączki się całowało. żeby mieć pretekst do zapuszczenia żurawia
    w dekolt. A w drzwiach i generalnie w przejściach, żeby sobie
    sobie popatrzeć.
    Zwykłe, pragmatyczne zachowania z nadzwyczaj zmyślnie dorobioną
    ideologią. A one do dzisiaj w to wierzą ;]
    Albo udają, że wierzą, bo im to schlebia.
    [...]
    > "Nie przepuszczę, bo jestem kobietą i to ja mam pierszeństwo. Poza tym
    > się spieszę i chcę z tego prawa skorzystać. A żeby nie drażnić lwa udaję
    > że nie zauważyłem".

    To nie tak. Gdy Ty przepuścisz kobietę (w ruchu drogowym), to się
    czujesz od razu lepszy, szarmancki, ratujący damę z opresji i w ogóle.
    A jak ona mając pierwszeństwo samca wpuści (na swój teren!) to czuje się
    bez mała zgwałcona. W każdym razie wykorzystana.
    Ona nie może pokazać, że jest łatwa. Nie na pierwszej randce!
    Zauważ, że znajoma czy sąsiadka wpuści Cię chętniej. Prawda?

    v.

  • 64. Data: 2010-05-01 10:47:46
    Od: Vax <m...@z...sie>

    W dniu 2010-04-29 10:05, Uncle Pete pisze:

    > A mnie kobiety wpuszczają. Może dlatego, że jestem taki przystojny?

    A może dlatego, że jesteś listonoszem i przynosisz rentę?

    v.

  • 65. Data: 2010-05-01 10:48:14
    Od: Vax <m...@z...sie>

    W dniu 2010-04-29 10:05, Uncle Pete pisze:

    > A mnie kobiety wpuszczają. Może dlatego, że jestem taki przystojny?

    spróbuj po cywilu i bez włączonego koguta ;D

    v.

  • 66. Data: 2010-05-01 11:01:13
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Borys Pogoreło b...@p...edu.leszno ...

    > I miałbyś kolejnego zjeżdżającego przed sobą, life is brutal ;)

    albo i nie.

    > Jeśli jak pisałeś lubisz sobie depnąć na autostradzie, to tej ekologii i
    > tak za bardzo nie pomożesz ;)

    140-150 to co to za deptanie? 200 nie jezdze.

    Reasumujac - prosiłes o sytuacje - pokazałem.
    Argumenty pod tytułem life is brutal... cóz... bez komentarza, zwarzywszy,
    ze rozmawiamy o zachowaniu wymganym przez przepisy (przypominam:
    sygnalizowanie manewrów)
    Moim zdaniem policja zdecydowanie za bardzo kładzie nacisk na radarki, a za
    mało wlasnie na brak badz złe sygnalizowanie manewrów.

  • 67. Data: 2010-05-01 23:15:24
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Sat, 1 May 2010 09:01:13 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

    > albo i nie.

    Z dużym prawdopodobieństwem. Na autostradzie ruch jest spory i nawet jeśli
    nie na zjeździe, to kawałek dalej na kogoś wpadniesz. Puste zjazdy to tylko
    o naprawdę później godzinie albo przy dużym szczęściu.

    > Reasumujac - prosiłes o sytuacje - pokazałem.

    Z tym, że zjeżdżacie obaj. Na ruch na autostradzie nie ma to większego
    wpływu :)

    > Argumenty pod tytułem life is brutal... cóz... bez komentarza, zwarzywszy,

    ż!

    > Moim zdaniem policja zdecydowanie za bardzo kładzie nacisk na radarki, a za
    > mało wlasnie na brak badz złe sygnalizowanie manewrów.

    I nie tylko na to. Z blokujących skrzyżowania mieliby przecież niezły
    utarg, a klient nawet nie ma jak zwiać.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 68. Data: 2010-05-02 01:01:14
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Borys Pogoreło b...@p...edu.leszno ...

    > Z dużym prawdopodobieństwem.

    w sytuacjach spotykanych przeze mnie pol na pol.

    > Na autostradzie ruch jest spory i nawet
    > jeśli
    > nie na zjeździe, to kawałek dalej na kogoś wpadniesz. Puste zjazdy to
    > tylko o naprawdę później godzinie albo przy dużym szczęściu.

    spory, ale nie zawsze jedzie auto za autem.

    > Z tym, że zjeżdżacie obaj. Na ruch na autostradzie nie ma to
    > większego
    > wpływu :)

    wszystko z dokładnoscia do tego, jak duza jest to roznica predkosci.
    Jezeli potencjalny burak jedzie 80 a ja 140 to jest to juz dosc solidne
    hamowanie, moje i tych co jada za mna.
    Ale koniec - ja z koniecznoscia sygnalizowania manewrów dyskutował juz nie
    bede.

    > ż!

    cóz, smykneło mi sie.

    > I nie tylko na to. Z blokujących skrzyżowania mieliby przecież niezły
    > utarg, a klient nawet nie ma jak zwiać.

    Prawda, druga rzecz, za która powinni sie wziac.

  • 69. Data: 2010-05-03 02:12:39
    Od: Piter <b...@e...pl>

    na ** p.m.s ** WS pisze tak:

    > 3/4 tych kobiet stojac tuz przed skrzyzowaniem odwraca glowe w
    > lewo - zapewne zeby nie widziec czekajacych na podporzadkowanej
    > samochodow ;)

    żeby się faceci natrętnie nie gapili ;)

    --
    Piter