  • 21. Data: 2010-04-29 12:27:04
    Temat: Re: Kobiety kultura
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Thu, 29 Apr 2010 09:01:17 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

    > Znacz jakis inny powód, dlaczego FACECI na autostradzie w 80% włączaja
    > kierunkowskaz przy zjezdzie w momecie najezdzania na linie przerywana a nie
    > mijajac pierwszy znak niebieski z 3 białymi pasami informujacy o zjezdzie
    > za 300 metrów?

    Jeśli robią to bez zmiany prędkości, a hamować zaczynają dopiero na tym
    pasie, to w czym to przeszkadza?

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 22. Data: 2010-04-29 13:06:59
    Od: Hautameki <h...@g...com>

    On 29 Kwi, 09:38, wawior85 <w...@g...com> wrote:

    > Chodzi chyba o to, że w większości przypadków, po prostu boją się tego
    > manewru. Pewnie tak samo jak skręcania w lewo na skrzyżowaniu...

    Boją się każdego manewru, problemem jest nawet wyminięcie rowerzysty,
    który porusza się po drodze dwupasmowej i jest dostatecznie szeroko.
    Mają problemy z ruszaniem, skręcaniem, parkowaniem, wymijaniem,
    wyprzedzaniem itd. ect. można wymieniac bez końca.
    Bo ogólnie kobiety pizdowatymi kierowacami są .. faceci za to
    chujowymi : ))

  • 23. Data: 2010-04-29 14:08:48
    Od: MichałG <g...@w...pl>

    Borys Pogoreło pisze:

    > Jeśli robią to bez zmiany prędkości, a hamować zaczynają dopiero na tym
    > pasie, to w czym to przeszkadza?

    w tym samym co przejazd przez puste skrzyżowanie na czerwonym... ;)

    M.

  • 24. Data: 2010-04-29 14:27:25
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "GB" <g...@o...pl> wrote in message
> [...]
    > kolokwialnie "pi..... ci... nie wpuści".
    >
    > Moim zdaniem wynika to z naszej pierdykniętej kultury romantycznej, w
    > której kobiety całowało się w rączki, przepuszczało bezwarunkowo w
    > drzwiach. Co prawda sytuacja się zmieniła na tyle, że teraz w zasadzie to
    > czasami faceci mogliby być przepuszczani przez kobiety i całowani po
    > rączkach (życie pokazało że zaradność nie jest przywiązana do płci)
    > natomiast kobiety bardzo chętnie korzystają z tego "starego przejścia" by
    > uniknąć odpowiedzialności społecznej za nie fair zachowanie czyli:

    To nie brak kultury, to raczej brak zrozumienia dla znakow dawanych na
    drodze. Wpuszczasz faceta z podporzadkowanej, 8 przypadkow na 10 wystarczy z
    daleka mrugnac i juz rusza. Wpuszczasz kobiete i w 8 przypadkow na 10 trzeba
    sie zatrzymac, pomrugac, pomachac, a ona i stoi dalej i cieszy sie, ze ja
    podrywasz.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 25. Data: 2010-04-29 14:36:24
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Hautameki" <h...@g...com> wrote in message
    d.googlegroups.com...

> [...]
    > wyprzedzaniem itd. ect. można wymieniac bez końca.
    > Bo ogólnie kobiety pizdowatymi kierowacami są .. faceci za to

    Patrz, a jezdza jednak bezpieczniej. :)

    http://www.fhwa.dot.gov/ohim/womens/chap26.pdf
    http://www.crashstuff.com/men-versus-women-drivers-c
    ar-accidents-statistics/
    http://www.car-accidents.com/pages/car-crash-men-wom
    an.html

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 26. Data: 2010-04-29 14:50:04
    Od: "charwel (Oo)==:::" <c...@g...pl>

    W dniu 2010-04-29 11:22, Artur(m) pisze:

    > Ponadto...
    > Kobiety mają problem z przeproszeniem, gdy ewidentnie coś "nabroją"

    A nie zawsze. Mnie wczoraj chciała rozjechać kobieta na drodze rowerowej
    przy moim zielonym świetle. Ale zahamowała z piskiem, popatrzyła na
    światła i przeprosiła ruchem ręki :)
    Fakt, że musiałem uciec ze 3 metry z przejazdu.

    charwel

  • 27. Data: 2010-04-29 14:54:32
    Od: "Jacek" <n...@w...pl>

    Tak własnie jest.
    Duża rzecz - duży respekt ;-)
    Jacek

  • 28. Data: 2010-04-29 15:13:56
    Od: Robson <r...@...pl>

    > wystarczy z daleka mrugnac i juz rusza. Wpuszczasz kobiete i w 8
    > przypadkow na 10 trzeba sie zatrzymac, pomrugac, pomachac, a ona i stoi
    > dalej i cieszy sie, ze ja podrywasz.

    he he, to prawda :). A jak jedzie bez swiatel i jej mrugniesz, to albo
    nie zauwazy albo puknie sie w czolo.

  • 29. Data: 2010-04-29 16:12:56
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Thu, 29 Apr 2010 14:08:48 +0200, MichałG napisał(a):

    > w tym samym co przejazd przez puste skrzyżowanie na czerwonym... ;)

    Wyskoczył Ci kiedyś z prawej ktoś na zjeździe z autostrady?

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 30. Data: 2010-04-29 16:19:39
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Thu, 29 Apr 2010 13:36:24 +0100, kamil napisał(a):

    > Patrz, a jezdza jednak bezpieczniej. :)

    Jak na jeżdżenie wolniej, bardziej bojaźliwie i na krótszych trasach, to
    zdecydowanie mniej bezpiecznie...

    Zresztą, z tych danych tylko pierwsze maja jakiś sens. Drugi link -
    ankieta telefoniczna, super. Trzeci - niczym statystyki wypadkowości w
    Polsce, bez porównania do liczby kierowców/samochodów.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl