  • Data: 2010-07-08 15:12:47
    Temat: Re: Kluczyk serwisowy Toyoty
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Petras" <s...@p...onet.eu> wrote in message
    news:47f6.000002e2.4c357053@newsgate.onet.pl...
    > Od ktorego roku Toyota dodaje w zestawie kluczyk serwisowy? Bo wlasnie mam
    > na oku Toyote Corolle z 2003 i sprzedajacy twierdzi, ze tego klucza nie
    > dostal.
    > A wiem ze w przypadku Toyoty Yaris, klucz serwisowy byl juz wprowadzony
    > w modelach z 2001 r.

    Skoro klucza nie ma, to co to dla Ciebie za różnica czy był czy go nie było?
    :-)

    Nie wiem jak Corolla, ale w Camry był taki kluczyk nawet w 1995 roku.
    Czy wciąż dawali go w 2003 i późniejszych modelach? Nie wiem.

    Ja otworzyłbym instrukcję użytkownika ze schowka i sprawdził tam
    czy jest jakaś wzmianka na temat kluczy: który do czego i jak się nazywa.