eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaKłopoty z obrazem i dźwiękiem TVRe: Kłopoty z obrazem i dźwiękiem TV
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net
    !eu.feeder.erje.net!weretis.net!feeder4.news.weretis.net!news.mixmin.net!aioe.o
    rg!.POSTED!not-for-mail
    From: janusz_k <J...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Kłopoty z obrazem i dźwiękiem TV
    Date: Wed, 05 Nov 2014 17:30:22 +0100
    Organization: Aioe.org NNTP Server
    Lines: 19
    Message-ID: <m3djau$35t$1@speranza.aioe.org>
    References: <5452990a$0$11151$65785112@news.neostrada.pl>
    <m30iqa$tfn$1@speranza.aioe.org>
    <5454ab04$0$18081$65785112@news.neostrada.pl>
    <m32va0$4er$1@speranza.aioe.org>
    <54576b96$0$11154$65785112@news.neostrada.pl>
    <5457a515$0$7901$65785112@news.neostrada.pl>
    <m38hcg$31e$1@speranza.aioe.org>
    <545801f5$0$18094$65785112@news.neostrada.pl>
    <m3av8e$tpe$1@speranza.aioe.org>
    <54593a03$0$18077$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: VuVxr8WzfiB9MEkKyz4FYw.user.speranza.aioe.org
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Complaints-To: a...@a...org
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:17.0) Gecko/20130509 Thunderbird/17.0.6
    X-Notice: Filtered by postfilter v. 0.8.2
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:673567
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2014-11-04 21:41, Zocha pisze:
    > Mam jeszcze jedno pytanie w sprawie tych zakłóceń.
    > Może to zbieg okoliczności, ale zdarzyło się już drugi
    > raz gdy zakłócenie pojawiło się dokładnie w momencie
    > wyłączania światła w pokoju.
    > Pytanie jest takie: czy zakłócenia te mogą mieć związek
    > z niedoskonałym stanem instalacji elektrycznej w mieszkaniu?
    Nie, wyłącznik światła zawsze sieje zakłócenia bo to prymitywny układ,
    raczej problemem jest kabel którym masz podłączony modem, może wtyczka
    źle jest zrobiona i np nie ma ciągłości ekranu albo kabel jest w ogóle
    bez ekranu i zbiera zakłócenia z otoczenia, dlatego radziłem ci abyś
    naciskała firmę aby wysłała technika który ma odpowiedni sprzęt aby
    pomierzyć poziom sygnału i stopę błędów w kablu.


    --
    Pozdr

    Janusz_K

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: