  • 71. Data: 2009-11-02 07:42:23
    Temat: Re: Kłopoty gwiazdy z motocyklem
    Od: mmaurycy <m...@v...pl>

    Tytus pisze:
    > Siemka
    >
    > *** "mmaurycy"
    > W WSK też było USD przynajmniej wygląda podobnie?
    >
    > No !!! tylko nie mow mi ze WSK czy WFM nie jezdzily.

    Nie mówię, robiłem na WSK prawko :).

    --
    pozdrawiam
    mmaurycy

  • 72. Data: 2009-11-02 07:49:29
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "mmaurycy"
    Nie mówię, robiłem na WSK prawko :).

    Niom ja tyz...

    --
    Tytus
    żółte najszybsze

  • 73. Data: 2009-11-02 14:05:19
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "mmaurycy" <m...@v...pl> napisał w wiadomości

    > W WSK też było USD przynajmniej wygląda podobnie?

    To są raczej takie szklanki a nie USD.
    USD było w jakiejś starej jawie, ale nie pamiętam modelu.

    --
    Jasio
    vx etz

  • 74. Data: 2009-11-20 12:43:39
    Od: witek na torpedzie <w...@w...666>

    Sybi wrote:

    > http://deser.pl/deser/1,83453,7195087,Brad_Pitt_jech
    al_na_motorze_i_nagle____UPS___WIDEO_.html

    ale ma gruba dupe, w troji mial ciensza, pewnie jezdzi w barchanowych
    gaciach